خانهاخبار
مشخصات فنی لنوو Legion Y90 در گواهی TENAA دیده شد

مشخصات فنی لنوو Legion Y90 در گواهی TENAA دیده شد

جدیدترین گوشی هوشمند گیمینگ لنوو از سیستم خنک‌کنندگی دوگانه و حافظه رم 18 گیگابایتی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۱/۸

همانطور که قبلا نیز مشخص شده بود، لنوو در حال ساخت و توسعه جدیدترین گوشی گیمینگ خود موسوم به لنوو Legion Y90 است که اخیرا موضوع شایعات و اخبار زیادی بوده است. در همین راستا، امروز این گوشی هوشمند که در بازارهای جهانی احتمالا با نام Legion 3 پرو عرضه خواهد شد در لیست گواهی TENAA دیده شد. به علاوه، مشخصات فنی Legion Y90 نیز توسط این گواهی لو رفت خبر از عرضه این گوشی گیمنیگ در نسخه‌های متعدد با حافظه رم مختلف می‌دهد.

image

 

براساس لیست TENAA، لنوو Legion Y90 از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس اولد 6.9 اینچی بهره می‌برد که با اندازه نمایشگر Legion 2 پرو یکسان خواهد بود. همچنین در گواهی TENAA فرکانس پردازنده لنوو Legion Y90 2.99 گیگاهرتز ذکر شده است که همان فرکانس پردازنده تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک است.

همچنین به نظر می‌رسد جدیدترین گوشی گیمینگ لنوو در چهار نسخه با حافظه رم متفاوت شامل 8، 10، 12 و 16 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. به علاوه، برخی از شایعات قبلی اعلام کرده‌اند که لنوو Legion Y90 از حافظه رم 18 گیگابایتی بهره می‌برد.

image

 

در کنار پنج حافظه رم مختلف، لنوو Legion Y90 در سه نسخه حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. به علاوه، منبع تغذیه این گوشی هوشمند باتری 5300 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود. از نظر ابعاد و وزن، لنوو Legion Y90 ابعادی برابر 177 x 78.1 x 10.9 میلی‌متر دارد و 252 گرم خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که اگر وزن 252 گرمی لنوو Legion Y90 درست باشد، جدیدترین گوشی گیمینگ لنوو یکی از سنگین‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار خواهد بود. البته یکی از دلایل این وزن سنگین وجود سیستم خنک‌کننده دوگانه در پشت لنوو Legion Y90 است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)