خانهاخبار
بازی‌های رایگان ماه فوریه سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

بازی‌های رایگان ماه فوریه سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

به تازگی شاهد اعلام رسمی بازی‌های رایگان ماه فوریه سرویس پلی استیشن پلاس توسط سونی هستیم و این بار بر خلاف گذشته، خبری از لو رفتن زود هنگام آنها نبود!
۱۴۰۰/۱۱/۸

شرکت سونی اخیرا بازی‌های رایگان ماه فوریه را برای سرویس پلی استیشن پلاس اعلام کرده و این بر خلاف دفعات گذشته، شاهد لو رفتن زودهنگام این عناوین نبودیم! بازی‌های رایگان این ماه، شامل بازی مبارزه‌ای EA Sports UFC 4، عنوان شبیه سازی Planet Coaster: Console Edition و در نهایت شوتر اول شخص Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-Shot Adventure هستند. این سه بازی از روز سه‌شنبه، ۱ فوریه (۱۲ بهمن) در دسترس کاربران پلی استیشن پلاس قرار خواهند گرفت.

image

 

بازی EA Sports UFC 4 که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شد، مربوط به سری UFC شرکت EA Games بوده و عنوان خوبی در ژانر مبارزه‌ای به حساب می‌آید؛ هرچند بسیاری در هنگام عرضه به گرافیک بازی اعتراضاتی داشتند. Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderful One-Shot Adventure، یکی از بسته‌های الحاقی بازی Borderlands 2 بوده و با توجه به رایگان شدن سری کامل بوردرلندز یا همان Borderlands: The Handsome Collection در سال ۲۰۱۹ که شامل این بسته الحاقی نیز بود؛ افزودن آن به بازی‌های رایگان این ماه حرکت عجیبی از سوی سونی به حساب می‌آید. در نهایت، Planet Coaster: Console Edition یک بازی شبیه ساز ساخت شهربازی بوده و شما می‌توانید شهربازی رویاهای خود را در آن ساخته و مدیریت کنید!

حال که تنها چند روز با پایان ماه ژانویه فاصله داریم؛ توصیه می‌کنیم که بازی‌های رایگان این ماه سرویس پلی استیشن پلاس را نیز از دست ندهید. این بازی‌های شامل Dirt 5، Persona 5 Strikers و Deep Rock Galactic هستند. با توجه به خرید اکتیویژن-بلیزرد توسط مایکروسافت و سر و صدای بسیار این خبر در هفته اخیر؛ بسیاری اعتقاد داشتند که در این ماه شاهد بازی‌های رایگان بسیار با کیفیتی برای سرویس پلی استیشن پلاس باشیم که متاسفانه، خبری از این امر نبود!

image

 

برخی از تحلیل‌گران باور دارند که سونی ممکن است قصد خرید شرکتی چون EA، Take-Two یا Ubisoft را جهت رقابت با مایکروسافت داشته باشد. شما درباره این امر چه می‌اندیشید؟ آیا سونی به زودی شرکتی بزرگ در صنعت گیمینگ را خواهد خرید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)