خانهاخبار
رویداد سوپر دیوایس هواوی در تهران با معرفی محصولات جدید برگزار شد

رویداد سوپر دیوایس هواوی در تهران با معرفی محصولات جدید برگزار شد

شرکت هواوی در رویدادی هم اکوسیستم سوپر دیوایس خودش را معرفی کرد و هم از ۹ محصول جدیدی که برای بازار کشورمان آماده کرده، پرده برداشت.
۱۴۰۰/۱۱/۷

شرکت هواوی، روز گذشته رویداد سوپر دیوایس خود را در هتل استقلال تهران برگزار کرد. در این رویداد این شرکت از استراتژی‌های جدید خود برای بازار ایران و البته محصولات جدیدی که برای بازار کشورمان حاضر کرده، رونمایی کرد.

image

این مراسم ابتدا با سخنرانی آقای فیاض، قائم مقام شرکت هواوی آغاز شد. او صحبت‌هایش را با ارائه آمارها و اطلاعاتی درمورد وضعیت شرکت هواوی آغاز کرد و از رشد جهانی این برند در یک سال اخیر خبر داد. او همچنین صحبت‌های کوتاهی در مورد گجت‌های جدید هواوی برای بازار ایران داشت و از اکوسیستم هارمونی او اس صحبت کرد. با توجه به این که این مراسم هم حول محور «سوپر دیوایس» برگزار شده بود، توضیحاتی هم در مورد این موضوع از زبان آقای فیاض شنیدیم که به این ترتیب بود:

هواوی در حال حاضر با ارائه راهکارهای هوشمند و از طریق اتصال یکپارچه قصد دارد به افراد کمک کند که هوشمندتر کار کنند، هوشمندتر ورزش کنند و هوشمندتر تفریح کنند. این قابلیت از طریق نرم‌افزارهای اختصاصی هواوی از جمله سیستم عامل هارمونی در کنار سخت‌افزارهای به روز و پیشرفته میسر شده است

اگر یادتان باشد، این سناریوهای مختلف اکوسیستم هارمونی را پیش‌تر هم به شکل ویدیویی بررسی کرده بودیم که از طریق لینک‌های زیر می‌توانید دوباره آن‌ها را تماشا کنید:

image

در بخش بعدی مراسم، محمدرضا رضایی، مدیر روابط عمومی هواوی در ایران، روی صحنه آمد تا ۹ محصول جدید هواوی برای بازار کشورمان را معرفی کند. البته همه این ۹ محصول، گجت‌هایی هستند که پیش‌تر به بازارهای جهانی معرفی شده بودند. مهم‌ترین آن‌ها را نیز سه گوشی هواوی نوا 9، هواوی P50 پرو و گوشی تاشو هواوی P50 پاکت تشکیل می‌دادند. به طور کل ۹ محصول معرفی شده شامل موارد زیر هستند:

  • هواوی نوا 9
  • هواوی P50 پرو
  • هواوی P50 پاکت
  • میت بوک 14
  • تبلت هواوی میت پد پرو
  • ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 در مدل‌های ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری
  • هندزفری هواوی فری بادز لیپ‌استیک
  • مانیتور هواوی میت ویو
  • مانیتور هواوی میت ویو جی‌تی

قرار است همه این ۹ محصول با گارانتی هواوی به بازار کشورمان عرضه شوند.

image

ماجرای سوپر دیوایس و کار کردن همزمان این گجت‌ها برای هواوی اهمیت زیادی دارد و در همین راستا، در بخش بعدی شهاب نادری، مدیر ارشد بازاریابی و تبلیغات هواوی، برای چند دقیقه‌ای درباره استراتژی‌های بازاریابی و برندینگ هواوی در این زمینه صحبت کرد.

او در صحبت‌های خود گفت:

هواوی تمرکز خود را در سال‌های اخیر به توسعه مبحث اکوسیستم و برندینگ هواوی با تکیه بر تکنولوژی سوپر دیوایس، محصولات پرچمدار و توسعه دسته‌بندی‌های هشت‌گانه معطوف کرده است. این استراتژی از آموزش و اطلاع رسانی، ایجاد تجربه زنده برای کاربر، ایجاد جامعه کاربران و توسعه شبکه یکپارچه فروش محصولات تشکیل شده و از این طریق افراد می‌توانند به کامل‌ترین شکل ممکن با ویژگی‌ها و کاربردهای سوپر دیوایس هواوی آشنا شوند. هواوی از این طریق قصد دارد تجربه کاربری متفاوتی را برای کاربران ایجاد کند که بسیار فراتر از فروش یک محصول بوده و در پی ایجاد یک سبک زندگی هوشمند برای جامعه کاربران خواهد بود

image

در بخش پایانی مراسم، امیرحسین قاسمی، مدیر ارشد شبکه خرده فروشی هواوی، در مورد اقدامات هواوی جهت افزایش دانش کاربران در مورد محصولات این شرکت در فروشگاه‌های هواوی در تهران و شهرهای دیگر ایران صحبت کرد.

به گفته او، در حال حاضر هواوی ۲۳ غرفه معرفی محصول و ۳۴ فروشگاه منتخب در بزرگترین و اصلی‌ترین بازارهای موبایل سراسر کشور در اختیار دارد که محصولات جدید این برند در آن‌ها به نمایش در می‌آیند. همچنین اون در ادامه صحبت‌هایش از کمپین سوپر دیوایس نوروز صحبت کرد که از تاریخ ۱۲ بهمن شروع و تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. در این کمپین از بین خریداران محصولات هواوی، به ۱۰۱ نفر جوایزی اهدا خواهد شد. این جوایز هم شامل ۱۰۰ محصول مختف می‌شود که گجت‌های برجسته‌ای مثل هواوی نوا 9 و مانیتور میت ویو و مچ‌بند هوشمند بند 6 هم در آن حضور دارد. جالب‌تر اینکه یک سوپر جایزه شامل هفت محصول جدید هواوی برای یک نفر نیز در نظر گرفته شده که به صورت هفتگی قرعه‌کشی می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قرعه کشی‌های جذاب هواوی تا پایان سال، به سایت huaweimobilefarsi.com مراجعه کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)