خانهاخبار
طراحی و مشخصات فنی موتورولا 22 Frontier لو رفت

طراحی و مشخصات فنی موتورولا 22 Frontier لو رفت

جدیدترین گوشی هوشمند پرمیوم موتورولا از نمایشگر 144 هرتزی و دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ ایزوسل HP1 بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۱/۶

ماه گذشته بود که شایعاتی منتشر شد مبنی بر این که موتورولا در حال ساخت و توسعه گوشی هوشمند پرمیومی است که به سنسور 200 مگاپیکسلی ایزوسل HP1 سامسونگ و تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک مجهز خواهد بود. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده از طرف WinFuture، تصویر رندری رسمی از موتورولا 22 Frontier به همراه بخشی از مشخصات فنی منتشر شده است که طراحی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

براساس این تصویر رندری، در پنل پشتی موتورولا Frontier لنز بزرگ دوربین 200 مگاپیکسلی ایزوسل HP1 خودنمایی می‌کند که به نوعی مهمترین بخش این گوشی هوشمند خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد این دوربین 200 مگاپیکسلی از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره خواهد برد. در کنار این سنسور، موتورولا 22 Frontier میزبان دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 2 برابری خواهد بود.

image

 

در پنل جلویی موتورولا Frontier 22، نمایشگر 6.67 اینچی P-OLED قرار دارد که از نرخ نوسازی 144 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین میزبان دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی خواهد بود. قلب تپنده موتورولا Frontier 22 تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود که همراه با دو مدل حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

منبع تغذیه موتورولا Frontier 22 باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 125 واتی خواهد بود که به احتمال زیاد از شارژ بی‌سیم 30 و یا 50 واتی نیز بهره خواهد برد. در بخش نرم‌افزار نیز به نظر می‌رسد گوشی پرمیوم موتورولا مجهز به اندروید 12 بر پایه رابط کاربری MyUX خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز بخش بزرگی از مشخصات موتورولا Frontier 22 مانند قیمت، قابلیت‌های دوربین و امکانات نرم‌افزاری هنوز مشخص نشده است و انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان عرضه احتمالی آن در ماه ژوئیه (تیر مرداد)، این بخش از مشخصات فنی این گوشی هوشمند نیز اعلام شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)