خانهاخبار
نسخه جهانی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 دارای نمایشگر امولد ۹۰ هرتزی است

نسخه جهانی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 دارای نمایشگر امولد ۹۰ هرتزی است

به تازگی جزئیاتی درباره نسخه جهانی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 منتشر شده که خبر از استفاده از یک نمایشگر امولد ۹۰ هرتزی در آن را می‌دهند.
۱۴۰۰/۱۱/۶

برند زیر مجموعه شیائومی یا همان ردمی، قرار است به زودی جدیدترین سری میان رده خود را در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) به بازار اروپا عرضه کند. همچنین با توجه به انتشار توییتی از صفحه توییتر شیائومی در کشور نپال که به مشخصات نمایشگر این گوشی اشاره می‌کند؛ به نظر می‌رسد که شاهد عرضه این گوشی در مناطق دیگری نیز هستیم.

image

 

در این توییت، شیائومی قرار گرفتن یک نمایشگر امولد در این گوشی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را تایید کرده است. این نمایشگر از نوع حفره دار یا پانچ هول بوده و دوربین سلفی را در قسمت میانی بالای خود جا داده است. در این توییت، شاهد اشاره به اسپیکر‌های دوگانه این گوشی نیز هستیم. تاریخ عرضه شیائومی ردمی نوت 11 در کشور نپال، معادل ۲۷ ژانویه (۷ بهمن) بوده که تنها یک روز پس از عرضه نسخه اروپایی این گوشی است.

نسخه جهانی شیائومی ردمی نوت 11، تغییراتی را نسبت به نسخه چینی به همراه دارد. نسخه چینی این گوشی، از چیپست مدیاتک هیلیو G88 استفاده می‌کند؛ اما نسخه جهانی آن، به احتمال زیاد دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 خواهد بود. نمایشگر به کار رفته در نسخه چینی نیز از نوع LCD بوده که مشخصا، کیفیت یک پنل امولد را به همراه ندارد.

image

 

ناگفته نماند که این سری، حداقل شامل سه گوشی بوده و شیائومی در کنار ردمی نوت 11، گوشی‌های ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11S را نیز روانه بازار خواهد کرد. درباره تغییرات اعمال شده در نسخه جهانی این گوشی چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)