خانهاخبار
ریلمی 9 پرو پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ با تراشه دایمنسیتی 920 لیست شد

ریلمی 9 پرو پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ با تراشه دایمنسیتی 920 لیست شد

جدیدترین گوشی هوشمند ریلمی از حافظه رم 8 گیگابایتی و اندروید 12 بهره خواهد برد.
۱۴۰۰/۱۱/۶

ریلمی قرار است به زودی جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند خود به نام ریلمی 9 را روانه بازار کند که شامل دو مدل ریلمی 9 پرو و ریلمی 9 پرو پلاس خواهد بود. در همین راستا، امروز ریلمی 9 پرو پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد. طبق لیست گیک‌بنچ، ریلمی 9 پرو پلاس در تست تک‌ هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 818 و 2324 کسب کرده است.

براساس لیست گیک‌بنچ، ریلمی 9 پرو پلاس از تراشه دایمنسینی 920 با پشتیبانی از 5G و دو هسته با فرکانس 2.50 گیگاهرتزی و شش هسته با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی بهره خواهد برد که تراشه میان‌رده مدیاتک محسوب می‌شود.

image

 

 نسخه‌ای که در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است با شناسه مدل RMX3393 قرار گرفته است و به حافظه رم 8 گیگابایتی مجهز است که به احتمال زیاد تنها یکی از نسخه‌های ریلمی 9 پرو پلاس خواهد بود. در بخش نرم‌افزار نیز ریلمی 9 پرو پلاس براساس لیست گیک‌بنچ از اندروید 12 بهره خواهد برد.

همچنین شایعات قبلی برخی از مشخصات فنی احتمالی ریلمی پرو پلاس را مشخص کرده‌اند که از آن‌ها می‌توان به نمایشگر 6.43 اینچی امولد و باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 65 واتی اشاره کرد.

image

image

 

 در بخش دوربین نیز این گوشی هوشمند مجهز به دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی خواهد بود. در پنل جلویی نیز ریلمی 9 پرو پلاس میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. شایان ذکر است چندی پیش نیز تصاویر رندری از ریلمی 9 پرو پلاس منتشر شد که طراحی کلی این گوشی هوشمند را نشان داد.

در نهایت باید اشاره کرد که ریلمی اخیرا ریلمی 9i را روانه بازار کرد و نسخه معمولی سری یعنی ریلمی 9 نیز احتمالا در ماه مارس 2022 (اسفند فروردین) عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)