خانهاخبار
گوشی هوشمند تاشو گوگل پیکسل نوت‌پد نام خواهد داشت

گوشی هوشمند تاشو گوگل پیکسل نوت‌پد نام خواهد داشت

اولین گوشی تاشو گوگل به احتمال زیاد با قیمت 1400 دلاری و کمتر از گلکسی زد فولد 3 عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۱/۵

براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده و برخلاف آنچه قبلا شایعه شده بود، نام اولین گوشی هوشمند تاشو گوگل پیکسل فولد نخواهد بود و با نام پیکسل نوت‌پد عرضه خواهد شد. همچنین در این گزارش اعلام شده است که پروژه ساخت و توسعه گوشی تاشو گوگل متوقف نشده است و این غول فناوری قصد دارد این گوشی هوشمند را تا پایان سال میلادی جاری روانه بازار کند.

image

 

همچنین شایعه شده است که پیکسل نوت‌پد با قیمت رقابتی 1400 دلار عرضه خواهد شد که 300 دلار کمتر از قیمت پرچمدار تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 3 خواهد بود. شایان ذکر است که اگر این شایعه به حقیقت بپیوندد، می‌توان امیدوار بود که پیکسل نوت‌پد فروش خوبی را تجربه کند. به علاوه، به نظر می‌رسد پیکسل نوت‌پد از نظر طراحی کلی شبیه اوپو فایند N و گلکسی زد فولد 3 باشد با این تفاوت که گوشی تاشو گوگل قدری کوتاه‌تر و عریض‌تر از گلکسی زد فولد 3 خواهد بود.

در این گزارش به مشخصات فنی احتمالی پیکسل نوت‌پد نیز اشاره شده است که از جمله آنها می‌توان به تراشه تنسور موجود در سری پیکسل 6 اشاره کرد. در بخش دوربین اما به نظر می‌رسد پیکسل نوت‌پد پسرفت بزرگی در مقایسه با سری پیکسل 6 خواهد داشت و این گوشی تاشو از سنسور 12.2 مگاپیکسلی IMX363 بهره خواهد برد. این دوربین همان دوربین سری پیکسل 2 تا 5 است که در مقایسه با دوربین‌های پرچمداران حال حاضر چندان کارآمد نخواهد بود.

image

 

البته باید اشاره کرد که به نظر می‌رسد حذف سنسور 50 مگاپیکسلی GN1 سری پبکسل 6 به دلیل کم نگه‌داشتن ضخامت پیکسل نوت‌پد باشد. همچنین احتمالا در کنار دوربین 12.2 مگاپیکسلی، پیکسل نوت‌پد مجهز به دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی IMX386 و دو دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی IMX355 نیز خواهد بود که یکی در نمایشگر بیرونی و دیگری در نمایشگر داخلی قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)