خانهاخبار
قیمت سری گلکسی اس 22 برای بازار ایالات متحده لو رفت

قیمت سری گلکسی اس 22 برای بازار ایالات متحده لو رفت

تنها یک روز پس از لو رفتن برچسب قیمتی سری گلکسی اس 22 در اروپا، قیمت این سری پرچمدار در بازارهای آمریکا فاش شده است که خبر از قیمت پایه 899 دلاری می‌دهد.
۱۴۰۰/۱۱/۵

همانطور که می‌دانیم، سری پرچمدار سال 2022 سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 22 قرار است در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن) به صورت رسمی رونمایی شود. به همین دلیل، هرچه به زمان رونمایی آن نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار بیشتری پیرامون سری گلکسی اس 22 منتشر می‌شود که هرکدام به یک جنبه از این سری پرچمدار می‌پردازد. در همین راستا، امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، قیمت سری گلکسی اس 22 برای بازار ایالات متحده لو رفت.

image

 

این خبر در حالی منتشر شده است که دیروز نیز به طور دقیق برچسب قیمتی مدل‌های مختلف سری گلکسی اس 22 مشخص شد که قیمت پایه گلکسی اس 22 با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی را 849 یورو را اعلام کرد. شایان ذکر است که قیمت‌گذاری سری گلکسی اس 22 برای بازار ایالات متحده با گزارش‌های قبلی نیز همخوانی دارد پس می‌توان اطمینان داشت که این قیمت‌ها واقعی باشد.

براساس این گزارش، قیمت سری گلکسی اس 22 از نسخه پایه گلکسی اس 22 با قیمت 899 دلاری آغاز می‌شود. برچسب قیمتی عضو دوم یعنی گلکسی اس 22 پلاس نیز 1099 دلار خواهد بود و قیمت نسخه پرمیوم سری یعنی گلکسی اس 22 الترا نیز از 1299 دلار آغاز خواهد شد.

image

 

البته باید اشاره کرد که در این گزارش تنها قیمت مدل‌های پایه ذکر شده است و برچسب قیمتی کانفیگ‌های مختلف سری گلکسی اس 22 برای بازار ایالات متحده مشخص نشده است. اگر این گزارش درست باشد، قیمت پایه سری گلکسی اس 22 در مقایسه با نسل قبلی حدود 100 دلار گران‌تر خواهد بود که شاید اثر منفی در فروش این سری پرچمدار بگذارد. البته باید صبر کرد و دید که کاربران و خریداران سری پرچمدار گلکسی اس 22 در برابر این افزایش قیمتی چه واکنشی نشان می‌دهند و ایا سامسونگ می‌تواند در برابر رقبای بزرگ خود فروش خوبی را تجربه کند.

image

 

همانطور که می‌دانیم قیمت همیشه نقش مهمی در استقبال و فروش یک محصول ایفا می‌کند و حالا سری گلکسی اس 22 با قیمت پایه 849 دلاری در حالی به فروش خواهد رسید که گوگل پیکسل 6 با قیمت پایه 599 دلاری و آیفون 13 مینی با قیمت 699 دلاری عرضه شده است.

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس 22 بنابر گزارش‌ها و اخبار منتشر شده، با بهبودهای زیادی در زمینه‌های طراحی، مشخصات فنی، سنسورهای دوربین و تجربه کاربری عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)