خانهاخبار
سامسونگ گلکسی F23 5G به همراه چیپست اسنپدراگون 750G در گیک‌بنچ دیده شد

سامسونگ گلکسی F23 5G به همراه چیپست اسنپدراگون 750G در گیک‌بنچ دیده شد

به تازگی گوشی جدیدی از سری F‌ سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است که چیپست کوالکام اسنپدراگون 750G را نیز به همراه دارد.
۱۴۰۰/۱۱/۵

در سال گذشته، شرکت سامسونگ نسخه دیگری از گوشی گلکسی M22 را در برخی از بازارها عرضه کرد که گلکسی F22 نام داشت. حالا نیز به نظر می‌رسد که قرار است شاهد تکرار این امر باشیم و اخیرا در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ، یک گوشی با شماره مدل SM-E236 دیده شده که احتمالا، همان سامسونگ گلکسی F23 است. شماره مدل گوشی سامسونگ گلکسی F22‌ که در سال گذشته روانه بازار شد، SM-E225 بود.

image

 

با توجه به مشخصات نشان داده شده در گیک‌بنچ، سامسونگ گلکسی F23 5G از چیپست کوالکام اسنپدراگون 750G استفاده می‌کند که نسبت به چیپست مدیاتک هیلیو G80 به کار رفته در نسخه پیشین، بسیار پیشرفته‌تر است. این گوشی دارای حداقل ۶ گیگابایت حافظه رم بوده و به همراه سیستم عامل اندروید 12 روانه بازار می‌شود.

با توجه به سیاست‌های سامسونگ در سال گذشته، به احتمال زیاد شاهد عرضه گوشی گلکسی M23 در برخی بازارها و گلکسی F23 در سایر مناطق خواهیم بود. تنها تفاوت دیده شده بین دو گوشی F22 و M22، در سرعت شارژ و ظرفیت باتری بوده و سایر مشخصات آنها یکسان است. با توجه به اینکه در حال نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه این گوشی هستیم؛ احتمالا در روز‌های آتی شایعات بیشتری نیز درباره آن منتشر می‌شوند.

image

 

درباره مشخصات منتشر شده از گوشی گلکسی F23 5G چه می‌اندیشید؟ آیا چیپست قدرتمندتر به کار رفته در این گوشی، می‌تواند آن را به گزینه‌ای رقابتی‌تر تبدیل کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)