خانهاخبار
یک باگ نرم افزاری، موجب صورتی شدن نمایشگر گوشی‌های آیفون 13 می‌شود!

یک باگ نرم افزاری، موجب صورتی شدن نمایشگر گوشی‌های آیفون 13 می‌شود!

برخی از کاربران گوشی‌های سری آیفون 13 به تازگی باگ جدید و عجیبی را گزارش داده‌اند که موجب صورتی شدن نمایشگر و کرش کردن گوشی می‌شود.
۱۴۰۰/۱۱/۵

به تازگی کاربران گوشی‌های سری آیفون 13، خبر از مشکل نرم افزاری جدید و عجیبی می‌دهند که موجب نمایش رنگ صورتی بر روی نمایشگر و سپس کرش کردن گوشی می‌شود. این مشکل، تقریبا معمول بوده و گزارشات بسیاری درباره آن روی فرو‌م‌های اپل و همچنین ردیت دیده می‌شوند.

image

 

به نظر می‌رسد که این باگ، تنها مربوط به سری آیفون 13 بوده و خبری از آن در نسل‌های دیگر آیفون نیست. تجربه اکثر کاربران از مشکلات دیده شده نیز متفاوت بوده است؛ برای مثال، یک کاربر می‌گوید که GPS آنها با مشکل مواجه شده و سپس نمایشگر گوشی به رنگ صورتی در آمده بود. کاربر دیگری نیز با مشکلات باتری و سپس لگ و کرش کردن اپلیکیشن‌ها مواجه شده و پس از آن، با رنگ صورتی روی نمایشگر خود روبرو شده است.

برخی از کاربران، به پشتیبانی اپل مراجعه کرده و گوشی جدیدی را دریافت کرده‌اند؛ اما اپل تقاضای عده‌ای از کاربران را نیز قبول نکرده و اعلام کرده که این، یک مشکل سخت افزاری نیست. به نظر می‌رسد که بیشتر کاربرانی که با باگ صفحه صورتی روبرو شده‌اند؛ در کشور چین زندگی می‌کنند. به همین دلیل، اپل در صفحه خود در شبکه اجتماعی ویبو که در این کشور طرفداران بسیاری دارد؛ به کاربران توصیه کرده که از گوشی خود بکاپ گرفته و سپس آخرین آپدیت سیستم عامل iOS را دریافت کنند.

image

 

با توجه به لیست تغییرات اعمال شده در RC بتای iOS 15.3، اپل هنوز راهی برای رفع این باگ را پیدا نکرده است؛ اما احتمالا در آینده نزدیک شاهد انتشار آپدیتی برای حل این مشکل خواهیم بود. درباره این باگ عجیب و غریب چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

سعید

۱۴۰۰/۱۱/۱۳
دقیقا یکی هم برای خودم اومده . اما باید بررسی بشه که کدوم سری از گوشی های آیفون 13 اینجور میشن . شایدم نرم افزاری نبوده . احتمال زیاد سخت افزار باشه یا فایلی که برای منطقه خاصی باشه . که خود اپل باید پیگیری کنه و سریال هاشو مورد ببرسی قرار بده که بدونه این سری کجا تولید شدن و چطور شده !

Yam

۱۴۰۰/۱۱/۱۲
بازی چینه! میخواد با این روش آمریکارو کوچیک کنه. نمیتونه

Yami

۱۴۰۰/۱۱/۱۲
سیاست‌چینه. قصد داره با این کار آمریکارو خراب کنه.

احمد

۱۴۰۰/۱۱/۱۱
چرت نگو لطفا. انگار چیزی از گوشی بلد نیستی. خودم آیفون 13 پرو مکس دارم و این اتفاق براش افتاده. و هر چیزیم که اعلام میشه در مورد هر شرکتی وافعیت بوده

کیان

۱۴۰۰/۱۱/۹
شایعست من خودم 7 ماهه 13 پرو دارم و خیلی از مشتریام ک میان مغازم 13 خالی یا پرو مکس یا 13 پرو دارن و تا حالا از هیچکدومشون نشنیدم به مشکلی بر بخورن من خودم کوچکترین لگ یا باگ یا حتی کند شدن توی این گوشی ندیدم / اطراف این کمپانی همیشه پر بوده از شایعه های مختلف