خانهاخبار
مشخصات نمایشگر و تراشه شیائومی میکس فولد 2 لو رفت

مشخصات نمایشگر و تراشه شیائومی میکس فولد 2 لو رفت

جدیدترین گوشی تاشو شیائومی از نمایشگر بزرگ 8 اینچی بهره خواهد برد.
۱۴۰۰/۱۱/۴

سال پیش بود که شیائومی با رونمایی و عرضه اولین گوشی تاشو خود به نام میکس فولد وارد رقابت‌های گوشی‌های تاشو با تولیدکنندگانی نظیر سامسونگ شد. حالا به نظر می‌رسد این غول فناوری چینی در حال ساخت و توسعه نسل جدید این گوشی هوشمند با نام احتمالی میکس فولد 2 است.

در همین راستا امروز افشاگر برجسته، Digital Chat Station، گزارشی منتشر کرده است که در آن به برخی از مشخصات فنی میکس فولد 2 مانند نمایشگر و تراشه اشاره شده است. براساس این گزارش، شیائومی میکس فولد از نمایشگر 8 اینچی LTPO با رزولوشن تصویر 2.5K بهره خواهد برد که آن را هم اندازه با برخی از تبلت‌های موجود در بازار قرار می‌دهد. برای مقایسه بهتر، نمایشگر آیپد مینی 8.3 اینچی است که تنها اندکی بزرگ‌تر از نمایشگر میکس فولد 2 محسوب می‌شود.

image

 

جدا از نمایشگر 8 اینچی، شیائومی میکس فولد 2 از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک بهره می‌برد که در حال حاضر به نظر می‌رسد تمام پرچمداران سال 2022 با این تراشه عرضه شوند. شایان ذکر است که در این گزارش نامی از شیائومی میکس فولد 2 نیست و تنها به دستگاهی با نمایشگر 8 اینچی اشاره شده است که البته تنها محصول شیائومی که با مشخصات ذکر شده مطابقت دارد، گوشی‌های هوشمند متعلق به سری میکس فولد است.

image

 

در کنار شیائومی میکس فولد، دیگر محصولات شیائومی نیز قرار است در هفته‌های و ماه‌های جاری عرضه شود که از آن‌ها می‌توان به سری ردمی K50 اشاره کرد که براساس اعلام رسمی این تولیدکننده، فوریه 2022 رونمایی خواهد شد. سری ردمی K50 شامل چهار مدل ردمی K50، ردمی K50 پرو، ردمی K50 پرو پلاس و ردمی K50 گیمینگ ادیشن خواهد بود.

همچنین شیائومی در حال توسعه دو گوشی هوشمند پرمیوم با شناسه‌های thor و loki است که از دوربین‌های قدرتمندی بهره خواهند برد. از دیگر محصولات شایعه شده شیائومی می‌توان به سری میان‌رده ردمی نوت 12 و میکس فلیپ اشاره کرد که در صورت عرضه به رقیب مستقیم هواوی P50 پاکت و گلکسی زد فلیپ 3 بدل خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)