خانهاخبار
واتس‌اپ به زودی امکان انتقال تاریخچه چت‌ها بین اندروید و iOS را فراهم می‌کند

واتس‌اپ به زودی امکان انتقال تاریخچه چت‌ها بین اندروید و iOS را فراهم می‌کند

به نظر می‌رسد که قابلیت انتقال تاریخچه چت‌ها بین دو سیستم عامل اندروید و iOS، در راه پیام‌رسان واتس‌اپ بوده و اشاراتی به آن در سورس کد آخرین نسخه بتا این اپلیکیشن دیده شده‌اند.
۱۴۰۰/۱۱/۳

به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان واتس‌اپ، سرانجام راهی برای افزودن قابلیت انتقال تاریخچه چت‌ها بین iOS و اندروید به این پیام‌رسان پیدا کرده‌اند. اشاره‌هایی به این قابلیت، در سورس کد نسخه 22.2.74 نسخه بتای اپلیکیشن واتس‌اپ در سیستم عامل iOS دیده شده است.

image

 

اینطور که به نظر می‌آید، این پروسه چندان ساده‌ای نبوده و برای انجام آن، هر دو طرف باید اپلیکیشن واتس‌اپ را نصب کرده باشند و انتقال دیتا نیز به وسیله یک کابل یا اتصال وای فای انجام خواهد شد. همانطور که می‌دانید، این پروسه در سایر پیام‌رسان‌ها به سادگی انجام شده و اطلاعات به طور خودکار به یک سرویس ابری مانند گوگل درایو، آی‌کلاود و یا فضای ابری اختصاصی این پیام‌رسان‌ها ارسال می‌شوند.

در حال حاضر، انتقال چت‌های واتس‌اپ بین دو سیستم عامل iOS و اندروید، تنها با گوشی‌های سامسونگ ممکن است. این انتقال داده‌ها، تنها به صورت یک طرفه عمل کرده و اطلاعات با استفاده از یک کابل و اپلیکیشن اسمارت سوییچ، از گوشی آیفون به گوشی سامسونگ منتقل می‌شوند.

image

 

درباره اضافه شدن این قابلیت به پیام‌رسان واتس‌اپ چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)