خانهاخبار
مشخصات فنی کامل ریلمی 9 پرو لو رفت

مشخصات فنی کامل ریلمی 9 پرو لو رفت

جدیدترین گوشی هوشمند ریلمی از تراشه اسنپدراگون 695 و نمایشگر 120 هرتزی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۱/۲

سری ریلمی 9 پرو شامل ریلمی 9 پرو و ریلمی 9 پرو پلاس قرار است به زودی معرفی شود و در این راستا، در چند روز گذشته بخشی از مشخصات فنی و همچنین تصاویر رندری از این سری گوشی هوشمند منتشر شده است تا کاربران بیشتر با آنها آشنا شوند. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی ریلمی 9 پرو منتشر شده است که شامل برچسب قیمتی احتمالی این گوشی هوشمند نیز است.

براساس این گزارش منتشر شده، ریلمی 9 پرو از تراشه میان‌رده اسنپدراگون 695 با پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی بهره خواهد برد که همراه با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی غیرقابل افزایش به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. البته انتظار می‌رود ریلمی 9 پرو در نسخه‌های متنوع با حافظه رم و حافظه داخلی مختلف عرضه شود.

image

 

در پنل جلویی ریلمی 9 پرو نمایشگر فول اچ‌دی پلاس 6.6 اینچی امولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و پشتییانی از محتوای HDR10 قرار دارد. این نمایشگر همچنین میزبان سنسور اثرانگشت و دوربین سلفی 16 مگایپکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.5 خواهد بود. در پنل پشتی ریلمی 9 پرو نیز دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی f/1.8، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض f/2.3 و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی f/2.4 قراردارد.

image

 

البته باید اشاره کرد که براساس این اطلاعات لو رفته، ریلمی 9 پرو با اندروید 11 عرضه خواهد شد که البته کمی عجیب است چرا که در حال حاضر تمام محصولات موجود در بازار با اندروید 12 عرضه شده‌اند. منبع تغذیه این گوشی هوشمند نیز باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که به احتمال زیاد ریلمی 9 پرو و ریلمی 9 پرو پلاس تا یک ماه دیگر در هند و اروپا عرضه خواهد شد. از آن سو، نسخه معمولی سری یعنی ریلمی 9 در سه‌ماهه دوم سال 2022 رونمایی و عرضه خواهد شد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)