خانهاخبار
سامسونگ رسما فوریه 2022 را زمان رونمایی سری گلکسی اس 22 اعلام کرد

سامسونگ رسما فوریه 2022 را زمان رونمایی سری گلکسی اس 22 اعلام کرد

مدیر بخش موبایل سامسونگ با انتشار پیامی سری گلکسی اس 22 را بهترین سری گلکسی تولید شده تا به امروز دانست!
۱۴۰۰/۱۱/۱

سرانجام پس از ماه‌ها شایعات مختلف و اخبار غیر رسمی منتشر شده، سامسونگ رسما زمان مراسم آنپکد بعدی را که برای معرفی سری پرچمدار گلکسی اس 22 و به احتمال زیاد سری پرچمدار گلکسی تب اس 8 اختصاص دارد، اعلام کرد. بر این اساس، زمان معرفی رسمی سری گلکسی اس 22 ماه فوریه 2022 خواهد بود که البته تاریخ دقیق آن مشخص نیست. این خبر را TM Roh، مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ با انتشار پستی اعلام کرد و ادعا کرد که سری گلکسی اس 22 بهترین و قدرتمندترین سری گلکسی اس  تولید شده تا به امروز خواهد بود.

image

 

این مقام مسئول سامسونگ در این پست اعلام کرد که در مراسم آنپکد ماه بعد نسل جدیدی از سری گلکسی اس عرضه خواهد شد که تجربه کاربری این سری پرچمدار را وارد فاز جدیدی خواهد کرد. همچنین در این پیام اشاره‌ای ضمنی به گلکسی اس 22 الترا شده است که تجربه‌ای از یک دستگاه پرمیوم که بهترین گوشی هوشمند سری اس تا به امروز است را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.


image

 

در این راستا، به نظر می‌رسد با این اشاره غیر مستقیم به گلکسی اس 22 الترا، کار سری گلکسی نوت به صورت رسمی تمام شده است و این سری محبوب و پرطرفدار با گلکسی اس 22 الترا ادغام شده است. قبلا نیز شایعه شده بود که گلکسی اس 22 الترا  از زبان طراحی سری نوت مانند نوت 20 بهره خواهد برد و همچنین به دلیل پشتیبانی از قلم هوشمند اس پن، جایگزین سری نوت خواهد شد. به علاوه، در پایان پیام آقای Roh گفته شده است کاربران باید منتظر یک دستگاه فوق قدرتمند بالارده باشند که به نظر همان گلکسی اس 22 الترا خواهد بود.

image

 

به نظر می‌رسد گلکسی اس 22 الترا بهترین گوشی هوشمند برای عکاسی در شب به حساب آید چرا در این پیام اشاره شده است که این دستگاه بالارده پرمیوم سامسونگ می‌تواند تصاویری باکیفیت را در تاریکی شب ثبت کند که عملکرد مانند آن در هیچ کدام از محصولات حال حاضر بازار وجود ندارد. همچنین گلکسی اس 22 الترا به لطف فناوری‌های به کار رفته که آن را به بهترین و هوشمندترین گلکسی تاریخ بدل می‌سازد، عملکردی سخت‌افزاری سریع و بی‌نقصی خواهد داشت.

در نهایت باید اشاره کرد که باید منتظر ماند و دید سری گلکسی اس 22 با چه فناوری‌هایی و قابلیت‌هایی عرضه می‌شوند. همچنین به احتمال زیاد زمان معرفی رسمی سری گلکسی اس 22 تاریخ 9 فوریه مصادف با 20 بهمن خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی‌ دولتی نژاد خطیبانی

۱۴۰۰/۱۱/۲
بیا که منتظریم پرچمدار Samsung ???❤❤?????? قوی تر از همیشه