خانهاخبار
بازی جهان باز Hogwarts Legacy در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد

بازی جهان باز Hogwarts Legacy در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد

به تازگی شاهد انتشار خبری مربوط به بازی Hogwarts Legacy که مربوط به فرنچایز محبوب هری پاتر بوده، هستیم و به نظر می‌رسد که این بازی در سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۱/۱

سری هری پاتر در سطح جهان طرفداران بسیاری دارد و افراد زیادی دوران نوجوانی خود را با خواندن کتاب‌ها و مشاهده فیلم‌های این فرنچایز گذرانده‌اند. متاسفانه در زمینه بازی‌های ویدیویی، هرگز شاهد عرضه عنوانی تحسین شده از این سری نبودیم؛ اما به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۲۲، این روند تغییر خواهد کرد.

image

 

بازی جهان باز Hogwarts Legacy که مدتهاست شایعاتی درباره آن شنیده می‌شوند؛ همچنان در راه است و به گفته وبسایت رسمی Wizarding World، این عنوان قرار است در سال ۲۰۲۲ روانه بازار شده و بر خلاف شایعات پیشین، خبری از به تعویق افتادن عرضه آن تا سال ۲۰۲۳ نخواهد بود.

بازی Hogwarts Legacy توسط استودیوی اولنچ سافت‌ور ساخته شده که پیش از این زیر نظر دیزنی فعالیت می‌کرد و سپس توسط وارنر برادرز خریداری شد. لازم به ذکر است که این استودیو، همان اولنچ استودیوز که ساخت سری Just Cause را به عهده دارند؛ نبوده و تنها نام آنها مشابه است.

image

 

Hogwarts Legacy، یک عنوان اکشن-نقش آفرینی جهان باز است که داستان آن، در اواخر دهه ۱۸۸۰ میلادی اتفاق افتاده و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ماجراجویی خود را در دنیای جادویی هری پاتر داشته باشند. استودیوی سازنده این عنوان، Hogwarts Legacy را چنین معرفی می‌کند:

«این بازی به گیمر‌ها اجازه می‌دهد تا زندگی به عنوان یک دانش‌ آموز در مدرسه جادوگری هاگوارتز را تجربه کرده که شامل یادگیری طلسم‌های جدید، ساخت معجون‌ها، رام کردن موجودات جادویی و در نهایت یادگیری مهارت‌های مبارزه می‌شود. بازیکنان در Hogwarts Legacy می‌توانند با تصمیمات خود، سرنوشت دنیای جادویی را برای همیشه تغییر دهند.»

این بازی قرار بود در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شود ولی به دلایل نامعلومی، عرضه آن تا سال ۲۰۲۲ به تاخیر افتاد. شایعات به تاخیر افتادن این عنوان تا سال ۲۰۲۳ نیز در هفته‌های اخیر شنیده می‌شد ولی خوشبختانه به نظر می‌رسد که آنها حقیقت نداشته‌اند.

image

 

نویسنده کتاب‌های هری پاتر، یعنی خانم جی.کی رولینگ، نقشی در توسعه داستان عنوان Hogwarts Legacy ندارد. اگر از طرفداران پر و پا قرص دنیای هری پاتر هستید؛ حتما از عرضه این بازی در کنار فیلم بعدی در سری Fantastic Beasts که Secrets of Dumbledore نام دارد، خوشحال خواهید شد.

درباره عنوان Hogwarts Legacy چه می‌اندیشید؟ آیا این عنوان می‌تواند سرانجام یک بازی خوب در دنیای هری پاتر را در اختیار گیمر‌ها قرار دهد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)