خانهاخبار
به گفته گزارشی جدید، سری گلکسی اس 22 در روز ۲۰ بهمن معرفی خواهند شد

به گفته گزارشی جدید، سری گلکسی اس 22 در روز ۲۰ بهمن معرفی خواهند شد

پیش از این شنیده بودیم که سامسونگ قصد رونمایی از سری گلکسی اس 22 در روز ۸ فوریه (۱۹ بهمن) را دارد؛ اما حالا گزارشی منتشر شده که به ادعای آن، این گوشی‌ها در روز ۹ فوریه (۲۰ بهمن) معرفی خواهند شد.
۱۴۰۰/۱۱/۱

دیگر زمان زیادی تا رونمایی از سری گلکسی اس 22 توسط شرکت سامسونگ باقی نمانده و گزارشات پیشین منتشر شده از خبرگزاری‌های کره‌ای، به تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) برای معرفی این گوشی‌ها اشاره می‌کردند؛ اما به تازگی گزارشی منتشر شده که با استناد به آن، مراسم آنپکد بعدی سامسونگ با یک روز تاخیر و در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) برگزار خواهد شد.

image

 

این خبر توسط Ice Universe منتشر شده که یکی از افشاگران بسیار فعال در زمینه محصولات سامسونگ است. البته، بعید نیست که تاریخ ذکر شده مربوط به رونمایی از گوشی در کشور چین بوده و همچنان شاهد معرفی نسخه جهانی سری گلکسی اس 22 در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) باشیم.

سری سامسونگ گلکسی اس 22 قرار است شامل سه گوشی متفاوت بوده و قدرتمندترین آنها، گلکسی اس 22 الترا بوده که نخستین گوشی در سری گلکسی اس به همراه جایگاه اختصاصی قلم اس پن است و جانشین سری محبوب گلکسی نوت به حساب می‌آید.

نسخه الترا در این سری ویژگی‌های چون نمایشگر امولد LTPO با نرخ نوسازی متغیر از ۱ تا ۱۲۰ هرتز و شیشه مقاوم سازی شده جدید گوریلا گلس ویکتس پلاس را به همراه دارد. از دیگر مشخصات این محصول می‌شود به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی توسط آن اشاره کرد.

image

 

همچنین انتظار‌ها بر این است که سامسونگ در این رویداد، از تبلت‌های سری گلکسی تب اس 8 خود نیز رونمایی کند که سخت افزار قدرتمندی را به همراه دارند. درباره سری گلکسی اس 22 و تاریخ عرضه احتمالی آنها چه می‌اندیشید؟ آیا سامسونگ می‌تواند موفقیت‌های خود را با این سری تکرار کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی‌ دولتی نژاد خطیبانی

۱۴۰۰/۱۱/۲
بی‌صبرانه منتظرتیم ?????