خانهاخبار
نسخه جهانی شیائومی 12 با رم ۸ گیگابایتی در گیک‌بنچ دیده شد

نسخه جهانی شیائومی 12 با رم ۸ گیگابایتی در گیک‌بنچ دیده شد

به تازگی نتیجه‌ای مربوط به نسخه جهانی گوشی شیائومی 12 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که دارای حافظه رم ۸ گیگابایتی است.
۱۴۰۰/۱۱/۱

با توجه به عرضه نسخه جهانی سری می 11 شیائومی پس از معرفی آنها در کشور چین، چندان دور از انتظار نیست که این شرکت همان سیاست را برای سری شیائومی 12 نیز به کار ببرد. شیائومی در ماه گذشته از نسخه مخصوص کشور چین گوشی شیائومی 12 رونمایی کرد و احتمالا به زودی شاهد عرضه نسخه جهانی این گوشی نیز هستیم.

حالا نیز شاهد قرار گرفتن نتیجه‌ای مربوط به نسخه جهانی این گوشی در دیتابیس آنلاین بنچمارک گیک‌بنچ هستیم. در صفحه مربوط به این گوشی، می‌توان متوجه شد که نسخه جهانی شیائومی 12 نیز همانند نسخه چینی از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول استفاده می‌کند. نام مادربورد Taro که در این محصول دیده می‌شود معمولا مربوط به جدیدترین چیپست‌های کوالکام است.

image

 

گوشی دیده شده در این بنچمارک، دارای ۸ گیگابایت حافظه رم بوده و همچنان مشخص نیست که آیا امکان خرید نسخه ۱۲ گیگابایتی گوشی شیائومی 12 نیز همانند نسخه چینی وجود دارد یا خیر. نسخه تست شده از این گوشی، از سیستم عامل اندروید 12 استفاده کرده و به احتمال بسیار زیاد، دارای رابط کاربری MIUI 13‌ است.

با توجه به یکی از گواهی‌های پیشین دریافت شده توسط این گوشی در کشور اندونزی، مشخص شده که شماره مدل نسخه جهانی معادل 2201123G بوده که در این بنچمارک نیز دیده می‌شود. در سوی دیگر، نسخه جهانی گوشی شیائومی 12 پرو دارای شماره مدل 2201122G خواهد بود و این بدین معناست که بر خلاف گوشی شیائومی می 11 پرو، این گوشی به بازار کشور‌هایی به غیر از چین نیز راه خواهد یافت.

image

 

با توجه به تفاوت‌های میان شیائومی 12 و 12 پرو، این حرکت عاقلانه به نظر رسیده و باید گفت که شیائومی 12 پرو در واقع جانشین اصلی گوشی شیائومی می 11 است. با توجه به شایعات و مطالب منتشر شده اخیر، در سال جاری شاهد رونمایی از شیائومی 12 الترا نیز خواهیم بود که البته انتظار مي‌رود باید کمی برای عرضه آن صبر کنیم.

درباره عرضه نسخه جهانی گوشی شیائومی 12 و 12 پرو چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)