خانهاخبار
مشخصات فنی کامل گلکسی A53 توسط گواهی TENAA لو رفت

مشخصات فنی کامل گلکسی A53 توسط گواهی TENAA لو رفت

جدیدترین میان‌رده سامسونگ از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی بهره خواهد برد.
۱۴۰۰/۱۰/۳۰

جدیدترین عضو سری محبوب گوشی‌های هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی A53 تا به امروز موضوع بحث بسیاری از اخبار بوده است و حتی چندی پیش نیز تصاویر رندری از آن منتشر شد که طراحی آن را به صورت کامل نشان می‌داد. حالا امروز گلکسی A53 در لیست گواهی چینی TENAA قرار گرفته است که در طی آن، مشخصات فنی اصلی این گوشی هوشمند موردانتظار لو رفته است.

گلکسی A53 که در این لیست با شناسه مدل SM-A5360 قرار گرفته است، از پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی بهره می‌برد. البته لیست TENAA نام تراشه گلکسی A53 را مشخص نکرده است ولی قبلا میان‌رده سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد که براساس آن، گلکسی A53 مجهز به تراشه اگزینوس 1200 با دو هسته پردازشی 2.4 گیگاهرتزی و شش هسته 2 گیگاهرتزی خوهد بود.

image

 

به علاوه، نسخه قرار گرفته در بنچمارک گیک‌بنچ مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم و اندروید 12 بود در حالی که گلکسی A53 موجود در لیست TENAA از 8 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. در نتیجه می‌توان انتظار داشت که گلکسی A53 در نسخه‌های مختلف با حافظه رم و حافظه داخلی متنوعی عرضه شود. همچنین قبلا نیز شایعه شده بود که گلکسی A53 برای بازارهای مختلف با دو نسخه تراشه مختلف روانه شود.

image

 

در پنل جلویی، گلکسی A53 از نمایشگر 6.46 اینچی فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که به احتمال زیاد امولد و همچنین میزبان سنسور اثرانگشت و دوربین سلفی خواهدبود. نکته عجیب لیست TENAA دوربین‌های گلکسی A53 است که براساس آن، این گوشی هوشمند از دو دوربین سلفی 12 و 5 مگاپیکسلی و دوربین پشتی سه‌گانه 64، 32 و 5 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. ولی اما این اطلاعات صحیح به نظر نمی‌رسد چرا که همانطور که در رندرهای گلکسی A53 و تصاویر منتشر شده توسط TENAA مشاهده کرده‌ایم، در پنل جلویی گلکسی A53 تنها یک دوربین سلفی قرار دارد و پنل پشتی آن نیز میزبان دوربین چهارگانه خواهد بود.

image

 

در نتیجه، می‌توان انتظار داشت که گلکسی A53 از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی اصلی، دوربنی فوق عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره خواهد برد. منبع تغذیه گلکسی A53 نیز باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود.

image

 

از دیگر مشخصات گلکسی A53 می‌توان به وزن 190 گرمی، ضخامت 8.1 میلی‌متری و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی اشاره کرد. شایان ذکر است که حافظه داخلی گلکسی A53 از طریق درگاه کارت حافظه microSD تا یک ترابایت قابل افزایش است. براساس لیست TENAA، جدیدترین میان‌رده سامسونگ در دو رنگ سفید و آبی عرضه خواهد شد. البته برخی از شایعات اعلام کرده‌اند که گلکسی A53 در چهار رنگ شامل نارنجی و مشکی نیز روانه بازار خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز سامسونگ هیچ خبر رسمی درباره گلکسی A53 منتشر نکرده است ولی براساس اخبار غیر رسمی، این گوشی هوشمند در اسفندماه سال جاری رونمایی و معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)