خانهاخبار
مدیاتک انتظار عرضه نخستین گجت‌های با پشتیبانی از استاندارد وای فای 7 در سال آینده را دارد

مدیاتک انتظار عرضه نخستین گجت‌های با پشتیبانی از استاندارد وای فای 7 در سال آینده را دارد

شرکت مدیاتک که وظیفه توسعه استاندارد جدید وای فای 7 را به عهده دارد؛ به تازگی ادعا کرده که گجت‌های به همراه این استاندارد تا سال آینده روانه بازار خواهند شد.
۱۴۰۰/۱۰/۳۰

شرکت مدیاتک که مدتی است وظیفه توسعه استاندارد وای فای 7 را بر عهده دارد؛ مدتی پیش رویدادی برگزار کرده و این تکنولوژی را به مشتریان و شرکای اصلی خود نمایش داد. استاندارد وای فای 7، عملکرد بهتری را نسبت به جدیدترین استاندارد فعلی یا همان وای فای 6 به همراه داشته و شاهد افزایش سرعت در آن به میزان ۲.۴ برابری هستیم.

image

 

این استاندارد وای فای از کانال‌های ۳۲۰ مگاهرتزی بهره برده و از سیستم‌های QAM و MRU نیز پشتیبانی می‌کند. استاندارد وای فای 7 همچنان بر روی فرکانس‌های فعلی ۲.۴، ۵ و ۶ گیگاهرتزی نیز کار می‌کند.

به گفته مدیاتک، نخستین گجت‌های با پشتیبانی از این استاندارد، تا سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهند شد؛ البته با توجه به عدم دریافت تاییدیه توسط این استاندارد از IEEE تا سال ۲۰۲۴، احتمالا این شرکت به عرضه‌ای اولیه و بسیار محدود اشاره دارد.  

image

 

شما درباره استاندارد وای فای 7 و ادعاهای مدیاتک مبنی بر عرضه دستگاه‌های با پشتیبانی از آن تا سال آینده چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)