خانهاخبار
نخستین ماکت پرینت سه بعدی شده از آیفون SE پلاس 5G نشانگر استفاده از طراحی نسل‌های پیشین است

نخستین ماکت پرینت سه بعدی شده از آیفون SE پلاس 5G نشانگر استفاده از طراحی نسل‌های پیشین است

به تازگی یک ماکت از آیفون SE پلاس 5G که قرار است در سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه آن باشیم؛ به طور سه بعدی پرینت شده که نشانگر استفاده از همان طراحی نسل‌های پیشین است.
۱۴۰۰/۱۰/۲۹

نسخه سال ۲۰۲۲ گوشی آیفون SE، قرار است ابعاد و طراحی مشابهی را نسبت به نسخه سال ۲۰۲۰ به همراه داشته باشد؛ اما هنوز درباره طراحی پنل جلویی این گوشی، شک و شبهه‌هایی وجود دارد. برخی می‌گویند که آیفون SE پلاس 5G، از نمایشگری با حاشیه‌های بسیار زیاد مانند نسل‌های گذشته استفاده کرده و به عقیده عده‌ای دیگر، اپل در این نسل طراحی پنل جلویی را کمی مدرن‌تر کرده و به استفاده از ناچ رو آورده است.

image

 

متاسفانه، در یک فایل CAD که توسط @xleaks7 لو رفته نیز جزئیاتی درباره بخش نمایشگر دیده نمی‌شود. البته CoverPigtou با استفاده از این فایل، ماکت‌هایی از این گوشی را پرینت سه بعدی کرده است تا بتوانیم آشنایی بیشتری با طراحی آن پیدا کنیم. در این ماکت، همانطور که از یک گوشی عرضه شده پس از آیفون X انتظار می‌رود؛ خبری از دکمه هوم نیست.

اینگونه جزئیات معمولا برای استفاده طراحان کاور و قاب در ماکت گوشی‌ها قرار می‌گیرند؛ بنابراین عدم وجود دکمه هوم در این گوشی به معنای استفاده اپل از فیس آیدی در این نسل از آیفون SE‌ است. در سایر جهات، این گوشی تفاوتی با نسل‌های پیشین نداشته و همه دکمه‌ها در همان جای آشنای خود قرار گرفته‌اند.

image

 

ابعاد این گوشی نیز با نسل پیشین یکسان بوده که معادل ۷.۳×۶۷.۳×۱۳۸.۴ میلی متر است؛ این باعث شده تا آیفون SE پلاس 5G، یکی از کوچک‌ترین گوشی‌های هوشمند عرضه شده در سال ۲۰۲۲ باشد و احتمالا قاب‌های نسل پیشین آیفون SE نیز قابل استفاده بر روی آن هستند. البته، ناگفته نماند که لوگوی اپل در این گوشی‌ها کمی بالاتر رفته و این ممکن است موجب بروز مشکلاتی در هنگام استفاده از کاور‌های قدیمی شود؛ لوگوی اپل در نسل فعلی آیفون SE در قسمت میانی قرار دارد.

در صورت رو آوردن اپل به استفاده از ناچ در آیفون SE پلاس 5G، آنها می‌توانند نمایشگر بزرگتری را نیز روی این محصول قرار دهند؛ اما انتظارها بر این است که در نسل بعدی عرضه شده در سال ۲۰۲۴/۲۰۲۳ شاهد افزایش سایز نمایشگر آیفون SE باشیم. بسیاری عقیده دارند که آیفون‌ SE‌های سال آینده، دارای پنلی ۵.۷ اینچی هستند که مسلما خبر از حذف حاشیه‌ها و استفاده از ناچ می‌دهد.

متاسفانه هنوز درباره نمایشگر بر کار رفته بر روی مدل امسال، اطلاعی نداریم. شایعاتی مبنی بر اینکه اپل قصد دارد در کنار آیپد ایر جدید و در ماه مارس یا آوریل از آیفون SE پلاس 5G رونمایی کند؛ شنیده می‌شوند. با نزدیک‌تر شدن به این تاریخ، احتمالا شاهد انتشار شایعات بیشتری نیز درباره این گوشی جمع و جور خواهیم بود.

image

 

درباره نسل جدید آیفون SE چه می‌اندیشید؟ آیا در دنیای امروز که شاهد استفاده از نمایشگر‌هایی بزرگ و بزرگ‌تر هستیم؛ همچنان جایی برای گوشی‌های جمع و جور وجود دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)