خانهاخبار
لپ تاپ ریلمی بوک Enhanced Edition Air با پردازنده نسل یازدهمی اینتل i5 معرفی شد

لپ تاپ ریلمی بوک Enhanced Edition Air با پردازنده نسل یازدهمی اینتل i5 معرفی شد

شرکت ریلمی به تازگی از جدیدترین لپ تاپ خود رونمایی کرده که ریلمی بوک انهنسد ادیشن ایر نام داشته و پردازنده نسل یازدهمی اینتل Core i5 را نیز به همراه دارد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۹

شرکت ریلمی اخیرا در کشور چین از سومین لپ‌ تاپ خود رونمایی کرد. این لپ‌ تاپ، ریلمی بوک انهنسد ادیشین ایر نام داشته و همانطور که از نامش مشخص است؛ با نسخه‌ای تغییر یافته و سبک‌تر از لپ تاپ ریلمی بوک انهنسد ادیشین روبرو هستیم که در اوایل ماه جاری میلادی معرفی شد.

image

 

ریلمی در این لپ تاپ، به جای نمایشگر و فریم شیشه‌ای، از پلاستیک استفاده کرده که موجب کاهش وزن و ضخامت این دستگاه شده است. ریلمی بوک انهنسد ادیشن ایر، وزن تنها ۱.۳۹ کیلوگرم را داشته و ضخامت آن نیز به ۱۴.۹ میلی متر می‌رسد.

 

نمایشگر ۱۴ اینچی این لپ‌ تاپ، از نوع IPS LCD بوده و رزولوشن ۱۴۴۰×۲۱۶۰ و نسبت صفحه ۳:۲ را دارد. این نمایشگر همانند نمونه قرار گرفته روی دو لپ تاپ پیشین ریلمی، ۱۰۰ درصد از محدوده رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. یک وب‌کم با رزولوشن 720p، کیبورد با نور پس زمینه سه مرحله‌ای و سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه پاور، از دیگر امکانات این لپ‌ تاپ هستند. ریلمی بوک انهنسد ادیشن ایر همچنین دارای پورت تاندربولت 4، پورت USB-C 3.2 نسل دومی، پورت USB-A 3.1 نسل اولی و جک ۳.۵ میلی متری هدفون است.

در زمینه سخت افزار، ریلمی بوک انهنسد ادیشن ایر دارای پردازنده اینتل Core i5-11320H، پردازنده گرافیکی اینتل Xe، ۱۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD از نوع NVMe است. این لپ تاپ دارای سیستم عامل ویندوز 11 بوده و باتری ۵۴ وات بر ساعتی آن، به گفته این شرکت حدود ۱۲ ساعت دوام خواهد آورد. این لپ تاپ توسط کابل USB-C با سرعت ۶۵ واتی شارژ می‌شود؛ شارژر عرضه شده به همراه آن، از شارژ سریع ۳۰ واتی برای گوشی‌های ریلمی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

ریلمی بوک انهنسد ادیشن ایر در رنگ‌های سبز و خاکستری و در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) روانه بازار خواهد شد. قیمت این لپ تاپ، معادل ۴۶۹۹ یوآن (حدود ۷۴۰ دلار) است. درباره لپ تاپ جدید ریلمی چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)