خانهاخبار
مشخصات دوربین گوشی اوپو فایند X5 پرو لو رفت

مشخصات دوربین گوشی اوپو فایند X5 پرو لو رفت

به تازگی شاهد لو رفتن مشخصات دوربین گوشی اوپو فایند X5 پرو هستیم و به نظر می‌رسد که دیگر خبری از دوربین با لنز میکروسکوپی در این گوشی نیست.
۱۴۰۰/۱۰/۲۹

در روز گذشته، شاهد لو رفتن نخستین عکس مربوط به گوشی اوپو فایند X5 پرو بودیم و حالا نیز جزئیاتی درباره دوربین آن منتشر شده که به استفاده از یک دوربین سه گانه اشاره می‌کنند. این مشخصات که توسط یکی از اعضای شناخته شده فروم XDA Developers منتشر شده‌اند؛ به استفاده از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 در دوربین اصلی این محصول اشاره می‌کنند که لرزشگیر اپتیکال را نیز به همراه دارد. این سنسور، دقیقا مشابه همان چیزی است که در نسل پیشین یا همان اوپو فایند X3 پرو به کار رفته بود.

image

 

حال اگر نگاهی به مشخصات دوربین التراواید بیاندازیم؛ متوجه تغییر بزرگی در این نسل خواهیم شد. این گوشی قرار است از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX709 در این دوربین استفاده کرده که دارای چینش RGBW است. از این سنسور، در گوشی اوپو رینو 7 پرو نیز با نام تبلیغاتی «دوربین چشم گربه‌ای» استفاده شده بود. این دوربین حساسیت بسیار بهتری نسبت به نور داشته و ممکن است که اوپو از آن برای دوربین سلفی گوشی فایند X5 پرو نیز استفاده کند.

در نهایت، کار به دوربین تله‌فوتو این گوشی می‌رسد که سنسور ۱۳ مگاپیکسلی آن، از نوع سامسونگ S5K3M5 است. هنوز جزئیاتی درباره میزان زوم این دوربین در دست نداریم؛ اما با توجه به زوم ۵ برابری هایبرد دیده شده در اوپو فایند X3 پرو، احتمالا با میزان زوم مشابه یا بیشتری روبرو خواهیم شد.

image

 

مشخصات این دوریبن، روی کاغذ بسیار خوب به نظر رسیده و شباهت‌های زیادی با دوربین قرار گرفته روی اوپو فایند X3 پرو دارند. البته، به نظر می‌رسد که دیگر خبری از دوربین میکروسکوپی ۳ مگاپیکسلی نیست که احتمالا موجب ناامیدی طرفداران عکس‌های الترا-ماکرو می‌شود. عکس دیگری نیز از این گوشی منتشر شده که برند هاسل‌بلاد در کنار دوربین آن به چشم می‌خورد و اشاراتی نیز به پردازشگر عکس MariSilicon X دیده می‌شد؛ بنابراین احتمال جذاب‌تر شدن دوربین این گوشی اوپو نیز وجود دارد.

image

 

درباره مشخصات احتمالی دوربین گوشی اوپو فایند X5 پرو چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)