خانهاخبار
گلکسی A53 با شارژ 15 واتی گواهی 3C را کسب کرد

گلکسی A53 با شارژ 15 واتی گواهی 3C را کسب کرد

جدیدترین عضو سری میان‌رده گلکسی A50 به زودی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۸

سری شناخته‌شده و محبوب گلکسی A50 در چند سال اخیر در زمره پرفروش‌ترین سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ بوده است و به نظر می‌رسد امسال نیز سامسونگ با عرضه گوشی موردانتظار گلکسی A53 برنامه ‌ویژه‌ای برای سری گلکسی A50 خواهد داشت. به علاوه، گلکسی A53 اخیرا در بنچمارک کیگ‌بنچ نیز دیده شده است و برخی از مشخصات فنی آن لو رفت. همچنین تصاویر رندری گلکسی A53 نیز دو ماه پیش در دسترس کاربران قرار گرفت تا بیشتر با این گوشی هوشمند آشنا شوند.

image

 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز گلکسی A53 موفق به کسب گواهی 3C شد که خبر از شارژ 15 واتی این میان‌رده می‌دهد. متأسفانه به نظر می‌رسد هنوز سامسونگ برنامه خاصی برای مجهز کردن سری محبوب خود به شارژ سریع‌تر توانمندتر ندارد. البته باید اشاره کرد که انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند سال بعد سامسونگ با شارژ سریع‌تر عرضه شود.

image

 

سال پیش نیز گلکسی A52، گلکسی A52 5G و گلکسی A52s همراه با پشتیبانی از شارژ 25 واتی عرضه شدند که البته در بسته‌بندی آنها تنها شارژ 15 واتی قرار داست. در همین راستا، احتمالا گلکسی A53 از شارژ 25 واتی پشتیبانی خواهد کردو تنها با آداپتور 15 واتی عرضه خواهد شد.

image

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات منتشر شده، گلکسی A53 از تراشه اگزینوس 1200، حافظه رم 6 گیگابایتی و اندروید 12 عرضه خواهد شد. همچنین به احتمال زیاد گلکسی A53 مجهز به نمایشگر امولد فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. این نمایشگر همچنین میزبان سنسور اثرانگشت خواهد بود. در پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز دوربین چهارگانه قرار خواهد داشت.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد متین

۱۴۰۰/۱۰/۲۹
شارژر 15 واتی !!! میانرده !!!! سامسونگ فازش چیه آخه پائین رده های فعلی شیائومی الان زیر شارژر 18 واتی ندارن سامسونگ واقعا غیر پرچمداراش مفت گرونن ...