خانهاخبار
تصاویر رندر رسمی گلکسی اس 22 پلاس لو رفت

تصاویر رندر رسمی گلکسی اس 22 پلاس لو رفت

جدیدترین سری پرچمدار سامسونگ به احتمال زیاد 19 بهمن رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۸

دیروز بود که رندرهای جدیدی از عضو دوم سری پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 22 پلاس منتشر شد و همچنین در کنار این رندرها، برخی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند نیز لو رفت. امروز نیز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، رندرهای رسمی جدیدی از گلکسی اس 22 پلاس منتشر شده است که این پرچمدار را در سه رنگ سبز، سفید و مشکی نشان می‌دهد. شایان ذکر است که این رندرهای تازه منتشر شده حاوی هیچ نکته جدیدی نیست و کماکان نمایشگر حفره‌دار و دوربین پشتی سه‌گانه را نشان می‌دهد.

image

image

 

همانطور که در تصاویر رندری نیز مشخص است، سامسونگ بار دیگر رنگ بخش دوربین و فریم اطراف گلکسی اس 22 پلاس را یکسان قرار داده است. البته به نظر می‌رسد نسخه سفید رنگ گلکسی اس 22 پلاس از فریم نقره‌ای بهره می‌برد و این رنگ همچنین در بخش دوربین نیز به کار رفته است.

image

image

 

براساس رندرهایی که تا به امروز منتشر شده است، انتظار می‌رود تا طراحی گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس مشابه یکدیگر باشد ولی طراحی نسخه پرمیوم سری یعنی گلکسی اس 22 الترا به دلیل طراحی دوربین جدید و قلم هوشمند اس پن تا حدودی زیادی با دیگر اعضای سری متفاوت خواهد بود.

image

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی اس 22 پلاس براساس شایعات منتشر شده، از تراشه اگزینوس 2200 بهره خواهد برد و در پنل پشتی خود میزبان دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض 12 مگاپیکسلی و تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی گلکسی اس 22 پلاس می‌توان به باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی، وزن 195 گرمی و شارژ 45 واتی اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)