خانهاخبار
اپل قصد عرضه یک هوم پاد قابل حمل را داشته است

اپل قصد عرضه یک هوم پاد قابل حمل را داشته است

اخیرا آقای «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ گزارشی منتشر کرده که به ادعای آن، اپل در سال‌های گذشته قصد عرضه یک هوم پاد قابل حمل به بازار را داشته است.
۱۴۰۰/۱۰/۲۸

در اوایل این ماه، شرکت اپل فروش اسپیکر پورتابل بیتس پیل پلاس را متوقف کرد که آخرین اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل این شرکت به حساب می‌آمد. حالا آقای «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ ادعا کرده که اپل مدتی پیش قصد عرضه یک اسپیکر هوشمند و قابل حمل را داشته است.

image

 

در جدیدترین شماره از نشریه هفتگی Power On که توسط آقای «گرمن» منتشر می‌شود؛ وی اعلام کرده که اپل در سال‌های گذشته، نمونه‌ای اولیه از یک اسپیکر هوشمند قابل حمل را ساخته بود. البته وی به این امر نیز اشاره کرده که بعید می‌داند هرگز شاهد عرضه این محصول به بازار با برند اپل باشیم. در حال حاضر، هوم پاد مینی تنها اسپیکر هوشمند فروخته شده توسط اپل است.

«گرمن» در این نسخه از هفته نامه خود به گزینه‌های دیگری چون هدست واقعیت مجازی اپل نیز اشاره کرد؛ به گفته وی، قدرت پردازشی این هدست در رده پردازنده‌های M1 پرو قرار گرفته در نسل جدید مک‌بوک پرو بوده و قیمت آن نیز در هنگام عرضه احتمالا بیشتر از ۲۰۰۰ دلار است.

آقای «گرمن» همچنین مهر تاییدی بر یکی از گزارشات اخیر منتشر شده توسط MacRumors زد که به ادعای آن، برند لوکس جنسیس که زیر مجموعه هیوندای است؛ قصد پشتیبانی از ویژگی کلید اتومبیل مجازی اپل را در محصولات خود دارد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا قفل ماشین خود را به وسیله اپلیکیشن Wallet در آیفون و اپل واچ باز و بسته کرده و همچنین آن را استارت بزنند!

image

 

این ویژگی پیش از این در برخی از مدل‌های سال ۲۰۲۰ برند BMW نیز دیده می‌شد؛ به گفته آقای «گرمن»، جنسیس قصد دارد تا تابستان امسال، پشتیبانی از این ویژگی را به خودرو‌های خود بیاورد. درباره هوم پاد قابل حمل اپل و سایر این مطالب چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)