خانهاخبار
تصاویری واقعی و مشخصات فنی اوپو فایند X5 پرو لو رفت

تصاویری واقعی و مشخصات فنی اوپو فایند X5 پرو لو رفت

جدیدترین پرچمدار اوپو به احتمال زیاد در ماه اسفند برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۷

جدیدترین پرچمدار اوپو موسوم به اوپو فایند X5 پرو همراه با دو مدل دیگر به نام‌های اوپو فایند X5 و  اوپو فایند X5 لایت به احتمال زیاد در ماه اسفند سال جاری برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود. به علاوه، قبلا نیز گزارش‌هایی منتشر شده بود که برخی از مشخصات فنی این پرچمدار را مشخص کرده است. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری واقعی از اوپو فایند X5 پرو لو رفته است که طراحی پنل پشتی و جلویی آن را نشان می‌دهد. همچنین به همراه این تصاویر، مشخصات فنی کلیدی این گوشی هوشمند نیز لو رفته است که خبر از تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک می‌دهد.

این تصاویر که توسط وبسایت Coolpak به اشتراک گذاشته شده است، بخش جلویی و نمایشگر اوپو فایند X5 پرو و همچنین پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. البته شایان ذکر است که متأسفانه تمام بدنه اوپو فایند X5 پرو در این تصاویر مشخص نیست و بخش‌های بالایی و پایینی در تصاویر ثبت نشده است. به علاوه، شناسه مدل جدیدترین پرچمدار اوپو CPH2305 است که بیانگر عرضه آن برای بازارهای جهانی است و نشان می‌دهد این نسخه موجود در تصاویر متعلق به بازار سایر مناطق است. این شناسه مدل همچنین در گواهی تلکام اندونزی در دسامبر 2021 نیز رویت شده بود.

image

 

براساس تصاویر منتشر شده، اوپو فایند X5 پرو از نمایشگر خمیده بهره می‌برد که به احتمال زیاد میزبان حفره دوربین سلفی قرار گرفته در قسمت بالای نمایشگر خواهد بود. در پنل پشتی اوپو فایند X5 پرو نیز ماژول دوربین قرار دارد که نوشته قدرت گرفته توسط تراشه MariSilicon X در آن حک شده است. در قسمت پایین و سمت چپ پنل پشتی نیز لوگو اوپو و هسل‌بلاد نقش بسته است که نشانگر همکاری این دو شرکت فناوری است. البته این همکاری چندان دور از ذهن نبود چرا که سال پیش وان پلاس قراردادی را با هسل‌بلاد برای بهبود عملکرد دوربین‌‌های سری وان پلاس 9 امضا کرد و در همان سال نیز وان پلاس با برند اوپو ادغام شد. در نتیجه، طبیعی است که پرچمداران آینده اوپو با همکاری هسل‌بلاد عرضه شود.

image

 

این گزارش همچنین برخی از مشخصات فنی اوپو فایند X5 پرو را نیز منتشر کرده است که از جمله آنها می‌توان به نمایشگر امولد LTPO 2.0 با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کرد. در این نمایشگر همچنین دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 نیز قرار خواهد داشت. در پنل پشتی نیز دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 با لرزشگیر اپتیکال قرار دارد که همراه با 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 و دوربین 13 مگاپیکسلی سامسونگ S5K3M5 به تصویربرداری خواهد پرداخت.

image

تصویر رندری منتسب به اوپو فایند X5  پرو

 بر خلاف آنچه قبلا شایعه شده بود مبنی بر اینکه اوپو فایند X5 پرو با تراشه دایمنسیتی 9000 عرضه خواهد شد، این گزارش جدید اعلام می‌کند که قلب تپنده پرچمدار اوپو تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود که در کنار حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 12 گیگابایتی قرار خواهد گرفت. البته باید اشاره کرد که حافظه رم اوپو فایند X5 پرو به لطف حافظه رم مجازی 3 گیگابایتی قابل افزایش خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی اوپو فایند X5 پرو می‌توان به باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 80 واتی و بی‌سیم 50 واتی و رابط کاربری ColorOS 12.1 همراه با اندروید 12 اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)