خانهاخبار
تصاویر رندری جدیدی و برخی از مشخصات فنی گلکسی اس 22 پلاس لو رفته است

تصاویر رندری جدیدی و برخی از مشخصات فنی گلکسی اس 22 پلاس لو رفته است

از مشخصات احتمالی پرچمدار نسل بعدی سامسونگ می‌توان به دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی اشاره کرد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۶

جدیدترین سری پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 22 در هفته‌های گذشته موضوع بسیاری از شایعات و اخبار غیر رسمی بوده است. از جمله این شایعات می‌توان به مجهز شدن سری گلکسی اس 22 به محافظ نمایشگر جدید گوریلا گلکس ویکتوس پلاس اشاره کرد که مقاومت خوبی را برای نمایشگر این سری پرچمدار به ارمغان می‌آورد. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، تصاویر رندری جدیدی از عضو دوم سری یعنی گلکسی اس 22 پلاس لو رفته است که طراحی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. همچنین در کنار این رندرها، برخی از مشخصات فنی گلکسی اس 22 پلاس نیز منتشر شده است.

همانطور که می‌دانیم، سری گلکسی اس 22 شامل سه گوشی هوشمند گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 الترا است که انتظار می‌رود در مقایسه با نسل قبلی یعنی سری گلکسی اس 21 با پیشرفت‌ها و بهبودهای خوبی عرضه شود.

image

 

براساس رندرهای لو رفته از گلکسی اس 22 پلاس، جدیدترین پرچمدار سامسونگ از نمایشگر حفره‌دار بهره خواهد برد که حاشیه‌های آن نیز کم به نظر می‌رسد. به علاوه، کلید‌های فیزیکی پاور و کنترل حجم صدا در سمت راست بدنه گلکسی اس 22 پلاس قرار گرفته است.

طبق رندرهای منتشر شده، در پنل پشتی گلکسی اس 22 پلاس دوربین سه‌گانه قرار دارد که شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی با زاویه عریض است و از فناوری پیکسل تطبیق‌پذیر برای بهبود عملکرد دوربین در تصویربرداری و فیلم‌برداری کاربرد دارد و باعث افزایش کیفیت نهایی تصویر می‌شود.

همانطور که اشاره شد، در کنار این رندرها برخی از مشخصات فنی گلکسی اس 22 پلاس نیز لو رفته است که از آنها می‌توان به روشنایی نمایشگر 1750 نیتی، نرخ نوسازی متغیر و وزن 195 گرمی نام برد که کمی سنگین‌تر از گلکسی اس22 و سبک‌تر گلکسی اس 22 الترا خواهد بود. به علاوه، منبع تغذیه گلکسی اس 22 پلاس باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 45 واتی است که در از طریق درگاه USB-C شارژ خواهد شد. البته در این خبر اشاره‌ای به محافظ نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس پلاس نشده است که به نظر می‌رسد هنوز نمی‌توان به طور قطع درباره آن اظهار نظر کرد.

در نهایت باید اشاره کرد هنوز بخش زیادی از مشخصات فنی و اطلاعات مهمی مانند نحوه و زمان عرضه و برچسب قیمتی سری گلکسی اس 22 مشخص نشده است که باید تا زمان رونمایی رسمی آن‌ها منتظر بمانیم. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)