خانهاخبار
ویوو از گوشی مقرون به صرفه Y21e رونمایی کرد

ویوو از گوشی مقرون به صرفه Y21e رونمایی کرد

شرکت ویوو اخیرا حسابی مشغول معرفی مدل‌های جدید بوده و حالا نیز گوشی مقرون به صرفه جدیدی به نام Y21e را با ظاهر و سخت افزار آشنا معرفی کرده است.
۱۴۰۰/۱۰/۲۶

به نظر می‌رسد که شرکت ویوو، حسابی برای معرفی مدل‌های جدید عجله دارد! در روز‌های گذشته شاهد معرفی گوشی ویوو Y33T توسط این شرکت بودیم که جانشین مدل Y33s محسوب شده و ظاهر آن نیز دقیقا مشابه گوشی Y21T بود. حالا نیز این شرکت از گوشی مقرون به صرفه جدیدی رونمایی کرده که Y21e نام داشته و از نظر طراحی نیز مشابه گوشی‌های اخیر ویوو است.

image

 

ویوو Y21e دارای ابعاد ۸×۷۶.۰۸×۱۶۴.۲۶ میلی متر بوده و وزن آن نیز معادل ۱۸۲ گرم است. این گوشی بدنه‌ای از جنس پلاستیک داشته و دکمه پاور که سنسور اثر انگشت را نیز به همراه دارد، در سمت راست ویوو Y21e قرار گرفته است. گوشی مقرون به صرفه جدید ویوو، دارای یک ناچ قطره‌ای بوده و در رنگ‌های سفید و آبی پررنگ روانه بازار می‌شود.

ویوو Y21e از نظر مشخصات نیز بی‌شباهت به سایر خویشاوندان خود نیست. این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 استفاده کرده که توسط ۳ گیگابایت حافظه رم همراهی می‌شود؛ امکان افزایش حافظه رم به طور مجازی نیز وجود دارد. این گوشی دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بوده که می‌توان از ۵۰۰ مگابایت آن به عنوان رم مجازی نیز استفاده کرد.

 

نمایشگر ۶.۵۱ اینچی ویوو Y21e، از نوع LCD بوده و رزولوشن اچ دی پلاس را دارد. در بخش دوربین، این گوشی دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2 است که توسط یک دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز رزولوشن ۸ مگاپیکسل و گشودگی f/1.8 را دارد.

این گوشی دارای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپری بوده و توسط پورت USB-C خود، با سرعت ۱۸ واتی شارژ می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌شود به جک ۳.۵ میلی متری هدفون، رادیو اف ام، پشتیبانی از OTG و دو سیم کارت همزمان اشاره کرد. از لحاظ سنسور‌ها، ویوو Y21e دارای شتاب سنج، سنسور نور، سنسور مجاورت، قطب نما و یک ژیروسکوپ مجازی است.

این گوشی رابط کاربری Funtouch OS 12 را به همراه دارد؛ اما هنوز از نسخه سیستم عامل اندروید آن چیزی نمی‌دانیم و ممکن است شاهد استفاده از اندروید 11 یا اندروید 12 در آن باشیم. این گوشی با قیمت ۱۲٫۹۹۰ روپیه هند (حدود ۱۷۵ دلار) به فروش می‌رسد.

image

 

درباره گوشی مقرون به صرفه ویوو Y21e چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)