خانهاخبار
تبلت اوپو پد با چیپست اسنپدراگون 870 در گیک‌بنچ دیده شد

تبلت اوپو پد با چیپست اسنپدراگون 870 در گیک‌بنچ دیده شد

به تازگی نتیجه‌ای مربوط به تبلت اوپو یا همان اوپو پد در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده که خبر از استفاده این تبلت از چیپست اسنپدراگون 870 را می‌دهد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

در نیمه دوم سال ۲۰۲۱، شایعات متعددی درباره تبلت شرکت اوپو یا همان اوپو پد شنیده بودیم. حالا با ورود به سال جدید میلادی، به نظر می‌رسد که به تاریخ عرضه این محصول نزدیک شده‌ایم. مدتی پیش، شاهد دریافت گواهی 3C توسط این محصول بودیم که پشتیبانی آن از شارژ سریع ۳۳ واتی را نشان می‌داد و حالا نیز نتیجه‌ای مربوط به این تبلت در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است.

image

 

شماره مدل دیده شده در این بنچمارک، دقیقا مشابه دستگاهی است که پیش از این گواهی 3C را دریافت کرده‌ بود. با مشاهده امتیاز این تبلت در گیک‌بنچ، می‌توان متوجه شد که این دستگاه از سیستم عامل اندروید 11 استفاده کرده و ظرفیت حافظه رم آن معادل ۶ گیگابایت است.

نام مادربورد این تبلت، Kona بوده و حداکثر کلاک اسپید هسته‌های پردازنده آن معادل ۳.۱۹ گیگاهرتز است؛ بنابراین این تبلت از چیپست کوالکام اسنپدراگون 870 استفاده خواهد کرد. با استناد به شایعات منتشر شده در گذشته، اوپو پد قرار است نمایشگری ۱۱ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را به همراه داشته باشد.

image

 

دوربین این تبلت، از نوع دوگانه بوده که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی می‌شوند. حافظه داخلی آن احتمالا ۲۵۶ گیگابایت بوده و گفته می‌شود که ظرفیت باتری آن نیز ۸۰۸۰ میلی آمپر است. درباره مشخصات احتمالی اوپو پد چه می‌اندیشید؟ آیا این تبلت می‌تواند در بازار نه چندان جالب تبلت‌های اندرویدی، به موفقیت دست پیدا کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)