خانهاخبار
تمامی گوشی‌های سری گلکسی اس 22 از شیشه مقاوم سازی شده گوریلا گلس ویکتس پلاس استفاده می‌کنند

تمامی گوشی‌های سری گلکسی اس 22 از شیشه مقاوم سازی شده گوریلا گلس ویکتس پلاس استفاده می‌کنند

به تازگی اعلام شده که پرچمداران بعدی سامسونگ یا همان سری گلکسی اس 22، نسل جدید شیشه مقاوم سازی شده گوریلا گلس را به همراه دارند که ویکتس پلاس نامیده می‌شود.
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

شرکت کورنینگ که طراحی شیشه‌های مقاوم سازی شده گوریلا گلس را بر عهده دارد؛ حدود یک سال و نیم پیش از شیشه مقاوم سازی شده گوریلا گلس ویکتس رونمایی کرد که شاهد استفاده از آن در بسیاری از پرچمداران و همچنین برخی گوشی‌های مقاوم بودیم.

حال به نظر می‌رسد که نسل بعدی این شیشه‌ها در راه است و می‌توانیم برای نخستین بار آنها را در سری پرچمدار جدید سامسونگ یا همان گلکسی اس 22 ببینیم. تمامی گوشی‌ها در این سری، از گوریلا گلس ویکتس پلاس استفاده خواهند کرد که نسل جدید این شیشه‌های مقاوم سازی شده به حساب می‌آید. این خبر توسط افشاگری به نام Ice Universe منتشر شده که بیشتر در زمینه گوشی‌های سامسونگ فعالیت می‌کند.

image

 

حدود یک ماه قبل، شایعه‌ای نیز مبنی بر عرضه همه مدل‌ها در این سری به همراه بدنه پشتی شیشه‌ای شنیده بودیم. حتی اگر سامسونگ تصمیم به استفاده از نسلی قدیمی‌تر از گوریلا گلس برای پنل پشتی این گوشی‌ها بگیرد؛ باز هم نسبت به بدنه پشتی پلاستیکی گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس بهتر است. ناگفته نماند که پرچمدار اصلی این شرکت در سال گذشته یا همان گلکسی اس 21 الترا، در پنل جلویی و پشتی خود از شیشه مقاوم سازی شده گوریلا گلس ویکتس استفاده می‌کرد.

 

به نظر می‌رسد که گلکسی اس 22 الترا قرار است در بدنه پشتی خود از یک نوع شیشه خاص استفاده کند. در شایعات پیشین، شنیده بودیم که نام این جنس، شیشه فوق شفاف بوده و توسط شرکت کورنینگ ساخته است. گفته می‌شود که این شیشه، واکنش کمتری به نور دارد.

چندی پیش نیز شاهد انتشار عکس‌هایی از ماکت‌های سری گلکسی اس 22 بودیم که بدنه پشتی آنها را با حالتی مات نشان می‌داد. گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس قرار است در رنگ‌های طلایی-صورتی، سبز، مشکی و سفید روانه بازار شوند و در سوی دیگر، مدل الترا در رنگ‌های قرمز، سبز، مشکی و سفید عرضه خواهد شد. مسلما، سامسونگ طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی را نیز در کنار این گوشی‌ها ارائه خواهد داد.

image

 

سامسونگ هنوز به تاریخ رسمی برگزاری مراسم آنپکد بعدی خود اشاره‌ای نکرده است؛ اما به گفته بسیاری از رسانه‌های کره‌ای، این شرکت قصد دارد تا در روز ۸ فوریه (۱۹ بهمن) از سری گلکسی اس 22 رونمایی کند. درباره پرچمداران جدید سامسونگ چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)