خانهاخبار
۶۳ درصد از کاربران آیفون سیستم عامل iOS 15 را نصب کرده‌اند

۶۳ درصد از کاربران آیفون سیستم عامل iOS 15 را نصب کرده‌اند

به تازگی آماری از کاربران آیفون و آیپد که دستگاه‌های خود را به iOS 15 و iPadOS 15 آپدیت کرد‌ه‌اند، منتشر شده که همچنان خبر از عملکرد خوب اپل در زمینه پشتیبانی نرم‌ افزاری می‌دهد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

شرکت اپل به تازگی آمار مربوط به استفاده کنندگان از دو سیستم عامل iOS 15 و iPadOS 15 را در پورتال توسعه دهندگان خود قرار داده است. با استناد به این آمار، ۶۳ درصد از کل کاربران آیفون سیستم عامل iOS 15 را نصب کرده‌اند و ۷۲ درصد از آیفون‌های معرفی شده در چهار سال اخیر نیز از سیستم عامل iOS 15 استفاده می‌کنند.

image

 

این آمار شاید در مقایسه با رقبای اندرویدی بسیار عالی باشد؛ اما به خاطر داشته باشید که سیستم عامل iOS 14 در سال گذشته بر روی ۸۱ درصد از آیفون‌ها نصب شده بود.

بگذارید به سراغ آیپد‌ها برویم؛ ۴۹ درصد از کل کاربران آیپد، سیستم عامل iPadOS 15 را نصب کرده‌اند. این رقم برای آیپد‌های معرفی شده در چهار سال اخیر افزایش یافته و ۵۷ درصد از کل این دستگاه‌ها، به آخرین نسخه iPadOS آپدیت‌ شده‌اند.

image

 

به خاطر داشته باشید که با توجه به سیاست جدید اپل، دیگر نیازی به دریافت آخرین نسخه iOS و iPadOS جهت استفاده از آپدیت‌های امنیتی وجود ندارد؛ بنابراین بعید نیست که این امر نیز نقشی در کاهش نرخ آپدیت به آخرین نسخه از این سیستم‌ عامل‌ها داشته باشد.

image

 

درباره آمار منتشر شده درباره نرخ استفاده از این دو سیستم عامل چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)