خانهاخبار
ویدئو تبلیغاتی موتو جی استایلوس 2022 برخی از مشخصات فنی آن را نشان داد

ویدئو تبلیغاتی موتو جی استایلوس 2022 برخی از مشخصات فنی آن را نشان داد

جدیدترین گوشی هوشمند موتورولا از دوربین 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

همانطور که می‌دانیم، موتورولا قرار است به زودی عضو جدیدی از خانواده گوشی‌های هوشمند مجهز به قلم هوشمند موتو جی استایلوس موسوم به موتو جی استایلوس 2022 را معرفی کند.  همچنین دو ماه پیش بود که برخی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند مانند تراشه اسنپدراگون 480+ و دوربین 50 مگاپیکسلی لو رفت و دیروز نیز رندری رسمی از موتو جی استایلوس 2022 منتشر شد که کاربران را بیشتر با طراحی آن آشنا کرد.

image

 

حالا امروز ایوان بلس، افشاگر و کارشناس برجسته دنیای فناوری، ویدئو تبلیغاتی لو رفته از موتو جی استایلوس 2022 را به اشتراک گذاشته است که طراحی و برخی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند را به خوبی نشان می‌دهد.

براساس ویدئو تبلیغاتی لو رفته، طراحی موتو جی استایلوس مشابه طراحی موجود در رندرها است و از همان طراحی نمایشگر حفره‌دار، دوربین پشتی سه‌گانه و محفظه قلم هوشمند کنار اسپیکر بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد موتورولا حساب ویژه‌ای روی قلم هوشمند موتو جی استایلوس باز کرده است چرا که این قلم موضوع اصلی این ویدئو است و  به عنوان یک ابزار قدرتمند برای کشیدن طرح‌های گرافیکی‌ مختلف و نوشتن مطالب مختلف است.

همچنین این ویدئو دوربین 50 مگاپیکسلی موتو جی استایلوس 2022 را رسما تایید می‌کند و خبر از یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض نیز می‌دهد. البته شایان ذکر است که مشخصات فنی دوربین سوم هنوز مشخص نشده است. به علاوه، موتورولا در این ویدئو اشاره به عمر باتری دو روزه موتو جی استایلوس داشته است که خبر از عملکرد بهینه باتری آن می‌دهد.

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه لو رفتن ویدئو تبلیغاتی موتو جی استایلوس 2022 و رندرهای مختلفی از آن، می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند به زودی رونمایی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)