خانهاخبار
رندری رسمی از گوشی موتورولا موتو G استایلس 2022 منتشر شد

رندری رسمی از گوشی موتورولا موتو G استایلس 2022 منتشر شد

به تازگی شاهد انتشار رندری رسمی از گوشی موتورولا موتو G استایلس 2022 هستیم که ما را با طراحی ظاهری این گوشی آشنا می‌کند.
۱۴۰۰/۱۰/۲۴

مدتی قبل، شاهد لو رفتن بخشی مشخصات کلیدی و رندر‌هایی با جزئیات از گوشی موتورولا موتو G استایلس 2022 بودیم. حالا نیز یک رندر با ظاهر رسمی از این گوشی منتشر شده است که موجب آشنایی بیشتر ما با گوشی مقرون به صرفه جدید موتورولا می‌شود.

image

 

این گوشی که نام کدی «میلان» را دارد؛ از طراحی مشابه گوشی‌های اخیر موتورولا بهره برده و در این رندر، شاهد رنگ طلایی آن هستیم که برای این سری جدید است. موتورولا موتو G استایلس 2022 قرار است به همراه نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع پانچ هول یا حفره دار با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز روانه بازار شود.

این گوشی همانطور که از نامش پیداست، دارای یک قلم استایلس بوده که همانند سری فقید گلکسی نوت سامسونگ، جایگاهی اختصاصی در پایین گوشی دارد. در پشت گوشی، شاهد دوربین سه‌گانه آن هستیم که با توجه به شایعات پیشین، شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و سنسور عمیق ۲ مگاپیکسلی است.

موتورولا موتو G استایلس 2022 به احتمال زیاد از چیپست کوالکام اسنپدراگون 480+ استفاده کرده که از نسل پنجم اینترنت همراه یا همان 5G نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری بوده و با استناد به شایعات اخیر، به همراه سیستم عامل اندروید 12 عرضه خواهد شد.

image

 

درباره گوشی موتورولا موتو G استایلس 2022 چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)