خانهاخبار
سامسونگ چیپست اگزینوس 2200 را در کنار سری گلکسی اس 22 معرفی خواهد کرد

سامسونگ چیپست اگزینوس 2200 را در کنار سری گلکسی اس 22 معرفی خواهد کرد

چیپست پرچمدار جدید سامسونگ قرار بود در روز ۲۱ دی معرفی شود؛ اما این شرکت با مشکلاتی روبرو شد و حالا زمان رونمایی از این چیپست را کمی عقب انداخته است.
۱۴۰۰/۱۰/۲۴

شرکت سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که در روز ۱۱ ژانویه (۲۱ دی)، از چیپست پرچمدار جدید خود یا همان اگزینوس 2200 رونمایی می‌کند. متاسفانه در روز ذکر شده، خبری از چیپست جدید سامسونگ نشد و حالا یکی از مقامات این شرکت، به خبرگزاری Business Korea اطمینان خاطر داده که این چیپست همچنان در راه است. این مقام سامسونگ، ادعا کرده که مشکل خاصی وجود ندارد و آنها تصمیم گرفته‌اند تا این چیپست را در کنار سری گلکسی اس 22 معرفی کنند.

image

 

نقل قول مستقیم از این مقام شرکت سامسونگ را می‌توانید در پایین مشاهده کنید:

«قصد ما این است که در هنگام معرفی گوشی‌های جدید خود، از پردازنده اگزینوس 2200 رونمایی کنیم. مشکل خاصی در زمینه تولید پیش نیامده و عملکرد این پردازنده نیز در حد انتظار است.»

همانطور که در یکی از مطالب پیشین به آن اشاره کردیم؛ چیپست پرچمدار قبلی سامسونگ یا همان اگزینوس 2100، تنها دو روز قبل از سری گلکسی اس 21 معرفی شد. به همین دلیل، به تعویق افتادن رونمایی از چیپست پرچمدار جدید سامسونگ احتمالا نشانگر بروز مشکل خاصی نیست.

image

 

البته همانطور که می‌دانیم، چیپست اگزینوس 2100 نیز مشکلات خاص خود را داشت و سامسونگ باید برای معرفی محصولی بهتر، در اولین قدم به رفع آنها بپردازد. این مقام سامسونگ، مشکل چیپست اگزینوس 2100 را پردازنده گرافیکی آرم مالی G78 MP14 می‌داند؛ به گفته وی، آنها در اگزینوس 2200 از پردازنده گرافیکی جدیدی استفاده کرده‌اند که بسیار قدرتمند‌تر بوده و گوشی‌های سامسونگ را تبدیل به مدعیانی جدی در زمینه گیمینگ می‌کند.

همانطور که احتمالا پیش از این شنیده بودید؛ چیپست سامسونگ اگزینوس 2200 نخستین چیپستی است که از معماری RDNA 2 شرکت AMD استفاده کرده و قابلیت‌های پیشرفته‌ای چون ری تریسینگ یا همان رهگیری پرتو‌ها را به گوشی‌های موبایل می‌آورد.

image

 

شرکت سامسونگ هنوز به طور رسمی، تاریخ معرفی سری گلکسی اس 22 را اعلام نکرده است؛ اما به گفته بسیاری از رسانه‌های کره‌ای، این تاریخ معادل ۸ فوریه (۱۹ بهمن) است. درباره چیپست اگزینوس 2200 چه می‌اندیشید؟ آیا سامسونگ توان شکست رقیبی قدرتمند چون کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول را خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)