خانهاخبار
عکس‌ها و مشخصات گوشی ریلمی 9 پرو منتشر شدند

عکس‌ها و مشخصات گوشی ریلمی 9 پرو منتشر شدند

به تازگی شاهد لو رفتن عکس‌هایی با ظاهر رسمی و مشخصات گوشی ریلمی 9 پرو هستیم که توسط افشاگرانی چون @OnLeaks و Smartprix منتشر شده‌اند.
۱۴۰۰/۱۰/۲۴

تا معرفی کامل سری ریلمی 9، زمان زیادی باقی نمانده است؛ اما به لطف عکس‌ها و مشخصات لو رفته توسط افشاگرانی چون @OnLeaks و Smartprix، می‌توان گفت که به طور کامل با مدل پرو در این سری آشنا شده‌ایم.

 

عکس‌های منتشر شده، نشان می‌دهند که گوشی ریلمی 9 پرو دارای نمایشگری از نوع حفره دار یا پانچ هول بوده که دوربین سلفی را در قسمت بالایی سمت چپ خود جا داده است. این گوشی دارای حاشیه‌هایی بسیار نازک بوده و به نظر می‌رسد که بدنه پشتی آن نیز از جنس شیشه باشد. در رندر‌های منتشر شده، شاهد رنگ مشکی این گوشی هستیم؛ اما به ادعای افشاگران ذکر شده، این گوشی در رنگ‌های سبز و آبی نیز روانه بازار خواهد شد.

بگذارید به سراغ سایر مشخصات این گوشی برویم. ریلمی 9 پرو به همراه یک نمایشگر اولد ۶.۵۹ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس عرضه خواهد شد. نرخ نوسازی این نمایشگر، معادل ۱۲۰ هرتز بوده و سنسور اثر انگشت گوشی هم زیر نمایشگر قرار گرفته است.

ریلمی 9 پرو از چیپست کوالکام اسنپدراگون 695 5G استفاده کرده که توسط ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی در نسخه‌هایی با حافظه رم و حافظه داخلی متفاوت نیز به فروش خواهد رسید یا خیر.

 

در پشت گوشی، شاهد دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی هستیم که توسط دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود؛ دوربین سلفی گوشی نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را دارد. باتری این گوشی، ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر را داشته و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز در آن دیده می‌شود.

درباره این گوشی چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)