خانهاخبار
سامسونگ قصد عرضه نسل دوم اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی را دارد

سامسونگ قصد عرضه نسل دوم اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی را دارد

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ باز هم قصد عرضه یک اسپیکر هوشمند با استفاده از دستیار بیکسبی خود را دارد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۴

آیا اسپیکر‌های هوشمند گلکسی هوم سامسونگ را به خاطر می‌آورید؟ مسلما این محصولات با استقبال چندانی از سوی کاربران مواجه نشدند؛ اما به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد تا بار دیگر بخت خود را در این بازار امتحان کرده و اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی 2 را روانه بازار کند.

image

 

تا به حال، شرکت سامسونگ دو اسپیکر هوشمند را به نام‌های گلکسی هوم و گلکسی هوم مینی تولید کرده بود. این اسپیکر‌ها، از دستیار هوشمند و نه چندان محبوب سامسونگ یا همان بیکسبی استفاده می‌کردند؛ اما فروش رسمی آنها هرگز آغاز نشد.

خریداران سری گلکسی اس 20 در کشور کره جنوبی، به طور رایگان یک اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی را دریافت می‌کردند؛ اما همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، شاهد عرضه رسمی آنها به بازار جهانی نبودیم.

با این وجود، به نظر می‌رسد که سامسونگ هنوز از رویای خود برای فروش اسپیکر‌های هوشمند دست نکشیده است. در حال حاضر، هنوز اطلاعاتی درباره سخت افزار یا نرم افزار این اسپیکر نداریم؛ اما ممکن است در روز ۸ فوریه (۱۹ بهمن) که رویداد رونمایی از سری گلکسی اس 22 برگزار خواهد شد، سامسونگ اسپیکر هوشمند جدید خود را نیز معرفی کند.

image

 

درباره این اسپیکر هوشمند سامسونگ چه می‌اندیشید؟ آیا این محصول توان رقابت با محصولات موفقی چون آمازون الکسا و گوگل هوم را خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)