خانهاخبار
اپل دو آپدیت iOS 15.2.1 و iPadOS 15.2.1 را منتشر کرد

اپل دو آپدیت iOS 15.2.1 و iPadOS 15.2.1 را منتشر کرد

شرکت اپل به تازگی آپدیت جدیدی برای دو سیستم عامل iOS و iPadOS منتشر کرده که برخی از باگ‌های ریز آنها را رفع می‌کند.
۱۴۰۰/۱۰/۲۴

شرکت اپل در امروز دو آپدیت iOS 15.2.1 و iPadOS 15.2.1 را برای کاربران خود منتشر کرده است. همانطور که از شماره ورژن این آپدیت‌ها مشخص است؛ آنها تغییرات زیادی را به همراه نداشته و تنها وظیفه رفع برخی از باگ‌ها را به عهده دارند. البته با توجه به لیست تغییرات بسیار مختصر و مفید این آپدیت‌ها، حجم ۹۷۰ مگابایتی آنها کمی عجیب به نظر می‌رسد.

image

 

در لیست تغییرات این آپدیت، شاهد دو مورد هستیم که شامل رفع یک باگ مربوط به لود نشدن عکس‌های فرستاده شده توسط لینک‌های iCloud در پیام‌ها و در سوی دیگر، حل مشکل عدم پاسخگویی اپلیکیشن‌های سوم شخص در CarPlay می‌شوند.

متاسفانه، اپل توضیحات بیشتری در مورد این آپدیت نداده است. باگ دوم در این بین که مربوط به CarPlay بوده؛ مشکلی بسیار جدی برای افرادی که از این سرویس استفاده می‌کردند، محسوب شده و بسیاری از کاربران در فروم‌های آنلاین به این باگ اشاره کرده بودند. باگ مربوط به پیام‌ها نیز به نظر جالب نمی‌آید؛ به همین دلیل بهتر است که هر چه زودتر، آخرین نسخه سیستم عامل‌های iOS و iPadOS را دریافت کنید.

image

 

مانند همیشه، این آپدیت از طریق منوی تنظیمات گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد پشتیبانی شده، قابل دریافت است و احتمالا کاربران آیفون و آیپد تا به حال اعلانی نیز جهت نصب این آپدیت دریافت کرده‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)