خانهاخبار
موتو اج X30 با نام اج 30 پرو برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد

موتو اج X30 با نام اج 30 پرو برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد جدیدترین پرچمدار موتورولا به زودی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۴

ماه پیش بود که اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک، موتو اج X30 که پرچمدار موتورولا نیز محسوب می‌شود در چین معرفی و رونمایی شد. در آن موقع، زمان دقیق عرضه آن برای بازارهای جهانی مشخص نبود ولی براساس اطلاعات منتشر شده در تاییدیه NBTC، عرضه جهانی موتو اج X30 نزدیک خواهد بود.

image

 

در این راستا و براساس تاییدیه NBTC، موتو اج X30 با نام جدید موتو اج 30 پرو روانه بازارهای جهانی خواهد شد. همچنین مشخص است که این گوشی هوشمند موجود در لیست همان موتو اج X30 است چرا که شناسه مدل این گوشی هوشمند یعنی XT2201-1 با شناسه مدل موتو اج X30 (XT2201-2) یکسان است. شایان ذکر است که عدد متفاوت بعد از خط فاصله بیانگر تفاوت منطقه‌ای است که آن گوشی هوشمند قرار است در آن عرضه شود. پس می‌توان مطمئن بود که عرضه جهانی موتو اج X30 با نام جدید قطعی خواهد بود.

متأسفانه اطلاعات دیگری شامل زمان، نحوه و قیمت موتو اج 30 پرو برای بازارهای جهانی در لیست ذکر نشده است ولی انتظار می‌رود تا با توجه به پدیدار شدن این گوشی هوشمند در لیست تایدییه NBTC، موتورولا به زودی این اطلاعات را منتشر کند.

image

 

از مشخصات فنی موتو اج X30 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک، نمایشگر فول اچ‌دی پلاس 144 هرتزی 6.7 اینچی و دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی اشاره کرد. در بخش دوربین، موتو اج X30 از دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. منبع تغذیه آن نیز باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 68 واتی است. همچنین یک نسخه Special Edition از موتو اج X30 با دوربین زیر نمایشگر نیز معرفی شده است که امیدواربم برای بازارهای جهانی در دسترس قرار بگیرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)