خانهاخبار
مشخصات کلیدی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 5 لو رفتند!

مشخصات کلیدی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 5 لو رفتند!

به تازگی شاهد انتشار برخی از مشخصات کلیدی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 5 هستیم که موجب آشنایی بیشتر ما با این محصول شرکت شیائومی می‌شوند.
۱۴۰۰/۱۰/۲۳

نسل بعدی گوشی‌های گیمینگ شیائومی یا همان بلک شارک، قرار است در سال جاری معرفی شوند و حالا شاهد انتشار نخستین شایعات درباره گوشی‌های این سری هستیم. این گزارش توسط یک افشاگر شناخته شده در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده و به مشخصات نسخه معمولی در سری بلک شارک 5 اشاره می‌کند.

image

 

به گفته این گزارش، شیائومی بلک شارک 5 دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 888+ بوده و نمایشگر امولد آن، از سری E4 شرکت سامسونگ بوده و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نرخ حساسیت به لمس ۷۲۰ هرتزی را به همراه دارد. باتری این گوشی، ظرفیت ۴۶۰۰ میلی آمپر را داشته و از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

اگر این مشخصات به طور عجیبی برایتان آشناست، باید بگوییم که در اشتباه نیستید؛ زیرا آنها دقیقا مشابه مشخصات سخت افزاری گوشی شیائومی بلک شارک 4S پرو هستند! در سوی دیگر، گوشی شیائومی بلک شارک 5 پرو تغییرات جدی‌تری را به همراه دارد. این گوشی قرار است چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول را به همراه داشته باشد، رزولوشن نمایشگر آن QHD+ بوده و ظرفیت باتری گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر است.

image

 

سری شیائومی بلک شارک 4 در ماه مارس سال گذشته معرفی شدند؛ بنابراین حداقل حدود ۲ ماه تا رونمایی رسمی از سری بلک شارک 5 فاصله داریم. درباره مشخصات احتمالی این گوشی‌های گیمینگ چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)