خانهاخبار
شیائومی میکس فولد 2 به همراه نمایشگر درونی با نرخ نوسازی بالا عرضه خواهد شد

شیائومی میکس فولد 2 به همراه نمایشگر درونی با نرخ نوسازی بالا عرضه خواهد شد

اخیرا شایعاتی درباره نسل بعدی گوشی‌های تاشو شیائومی یا همان میکس فولد 2 منتشر شده که برخی مشخصات آن مانند نمایشگر و پردازنده را مشخص می‌کنند.
۱۴۰۰/۱۰/۲۳

به گفته یکی از افشاگران شناخته شده محصولات چینی که Digital Chat Station‌ نام دارد؛ شیائومی قصد داشته تا در نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود، از نمایشگر‌های بهبود یافته‌ای استفاده کند. نمایشگر درونی گوشی شیائومی میکس فولد 2 قرار است همانند نمایشگر بیرونی، از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. جهت مقایسه، نسل فعلی این گوشی یا همان می میکس فولد دارای نمایشگر بیرونی ۹۰ هرتزی است.

image

 

ظاهر شیائومی میکس فولد 2، شباهت‌هایی با گوشی آنر مجیک V دارد که اخیرا شاهد معرفی آن بودیم. گوشی آنر مجیک V دارای یک نمایشگر بیرونی با نسبت صفحه ۲۱:۹ بوده و در سوی دیگر، نسبت صفحه نمایشگر درونی آن ۱۰.۳:۹ است که به دو لایه با نسبت تقریبی ۲۱:۹ تقسیم می‌شود.

در نمایشگر شیائومی میکس فولد 2 همچنین قرار است از شیشه فوق نازک ساخته شده توسط شرکت سامسونگ استفاده شود. این گوشی، چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول را به همراه داشته و قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ از آن رونمایی شود.

image

 

درباره مشخصات احتمالی نمایشگر و پردازنده شیائومی میکس فولد 2 چه می‌اندیشید؟ آیا این گوشی خواهد توانست با سایر محصولات تاشو و قدرتمند بازار رقابت کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)