خانهاخبار
بهترین و زیباترین گوشی‌های هوشمند برای خانم‌ها: از آیفون 13 مینی تا گلکسی زد فلیپ 3 !

بهترین و زیباترین گوشی‌های هوشمند برای خانم‌ها: از آیفون 13 مینی تا گلکسی زد فلیپ 3 !

در این مطلب کوتاه، به معرفی و بررسی گوشی‌های هوشمندی خواهیم پرداخت که به دلیل ظاهر جذاب و مشخصات فنی قابل توجه مورد توجه خانم‌ها قرار خواهند گرفت.
۱۴۰۰/۱۰/۲۶

بر کسی پوشیده نیست که گوشی‌های هوشمند به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای زندگی انسان در قرن بیست و یک، فارغ از بحث جنسیت بوده است و برای مردان و زنان و با توجه به هر سلیقه و بودجه‌ای تولید می‌شوند. اما در این میان، برخی از گوشی‌های هوشمند به دلیل سبکی، ابعاد جمع و جور، ظاهر جذاب و طراحی منحصر به فرد بیشتر مورد توجه خانم‌ها قرار می‌گیرند.

 البته باید اشاره کرد که فاکتورهایی مانند عملکرد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب و دوربین‌های قدرتمند و کارآمد نیز در بین ویژگی‌هایی قرار می‌گیرند که خانم‌ها هنگام خرید گوشی‌ هوشمند به آن‌ها توجه می‌کنند از دیگر ویژگی‌های مهم یک گوشی هوشمند می‌توان به باتری و دوام آن اشاره کرد که کاربر را در طول روز تنها نمی‌گذارد. با همه این اوصاف، یک گوشی‌ هوشمند مناسب بانوان باید از طراحی جذاب، ظاهر زیبا، عملکردی مناسب و دوربین‌های کارآمد بهره ببرد. در این راستا، ما در این مطلب کوتاه قصد داریم تا بهترین و زیباترین گوشی‌های هوشمند برای بانوان را معرفی کنیم تا اگر شما قصد خرید یک گوشی‌ هوشمند برای مادر، خواهر، همسر، دوست و یا هر بانو زندگی خود دارید، بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

image

*قیمت‌های ذکر شده برای هر کدام از گوشی‌های هوشمند از بخش قیمت گوشی وبسایت استخراج شده است*

شیائومی می 11 لایت

اولین عضو لیست زیباترین گوشی‌های هوشمند برای خانم‌ها، نماینده‌ای از طرف شیائومی به نام شیائومی می 11 لایت است که آن را می‌توان یکی از سبک‌ترین و نازک‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار دانست. با وزنی معادل 157 گرم و ضخامتی نزدیک به 6.8 میلی‌متر، شیائومی می 11 لایت قطعا یکی از خوش‌ دست‌ترین گوشی هوشمند برای خانم‌ها خواهد بود. از مشخصات فنی شیائومی می 11 لایت می‌توان به نمایشگر 6.55 اینچی فول اچ‌دی پلاس امولد با پشتیبانی از HDR10 و نرخ نوسازی 90 هرتزی اشاره کرد.

این نمایشگر همچنین توسط محافظ گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. قلب تپنده این گوشی هوشمند تراشه اسنپدراگون 732G است که در کنار حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قرار دارد. در پنل پشتی شیائومی می 11 لایت همچنین دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی قرار دارد. در پنل جلویی نیز، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر سلفی را برعهده دارد.

دوربین شیائومی می 11 لایت قادر است تا با کیفیت 4K و 30 فریم بر ثانیه و یا فول اچ‌دی با 120 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری انجام دهد. منیع تغذیه شیائومی می 11 لایت باتری 4250 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی است که طبق ادعای شیائومی در عرض 65 دقیقه از صفر تا صد پر خواهد شد.

قیمت: ۸٫۴۰۰٫۰۰ تومان

 

آیفون 13 مینی

کوچکترین عضو خانواده پرچمدار نسل فعلی اپل یعنی آیفون 13 مینی با ضخامتی برابر 7.7 میلی‌متر و تنها 141 گرم وزن، می‌تواند یکی از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها برای بانوان محسوب شود. آیفون 13 مینی همچنین در پنج رنگ آبی، صورتی، قرمز، سفید و مشکی موجود است و از نظر ظاهری نیز زیبا به نظر می‌رسد. از مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر فول اچ‌دی پلاس، دوربین دو‌گانه 12 مگاپیکسلی و باتری 2227 میلی‌امپر ساعتی اشاره کرد. قلب تپنده آیفون 13 مینی همچنین تراشه A15 بایونیک همراه با iOS 15 است که از نظر عملکرد پردازشی در سطح بالایی قرار دارد. دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی آیفون 13 مینی نیز با عملکرد عالی خود می‌تواند تجربه خوبی را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

قیمت: ۲۷٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

image

 

وان پلاس نورد 2

تنها نماینده وان پلاس در این لیست با وزن 189 گرمی خود و ضخامت 8.3 میلی‌متری، نسبتا سبک و خوش دست تلقی می‌شود. از مشخصات فنی آن نیز می‌توان به نمایشگر فول اچ‌دی پلاس امولد 6.43 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتزی و استاندارد HDR10+ اشاره کرد. وان پلاس نورد 2 همچنین از تراشه دیمنسیتی 900، حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی بهره می‌برد. در پنل پشتی آن نیز دوربین ‌سه‌گانه متشکل از دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 2 مگاپیکسلی مونوکروم اشاره کرد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی در وان پلاس نورد 2 نیز برعهده دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. همچنین وان پلاس نورد 2 انرژی موردنیاز خود را از طریق باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی تامین می‌کند. این گوشی در بازار کشورمان از قیمت حدود ۱۲ میلیون تومانی پیدا می‌شود تا قیمت حدود ۱۷ میلیون تومانی که برای پیدا کردن بهترین قیمت، شاید لازم باشد حسابی بگردید اما قطعا ارزشش را خواهد داشت.

image

 

گلکسی اس 20 FE

اولین نماینده سامسونگ در لیست ما گلکسی اس 20 FE است که کیفیت ساخت بسیار خوبی بهره می‌برد و فرم آلومنیومی آن ظاهری جذاب به گلکسی اس 20 FE بخشیده است. گلکسی اس 20 FE همچنین 190 گرم وزن دارد و ضخامت آن برابر با 8.4 میلی‌متر است. گلکسی اس 20 FE در پنج رنگ قرمز، آبی، سبز، سفید و بنفش عرضه شده است. از مشخصات فنی گلکسی اس 20 FE نیز می‌توان به نمایشگر سوپر امولد 6.5 اینچی فول اچ‌دی پلاس، تراشه اگزینوس 990، حافظه رم 8 گیگابایتی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی اشاره کرد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند نیز دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال است. منبع تغذیه گلکسی اس 20 FE نیز باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با شارژ نه چندان خوب 15 واتی است.

البته در حال حاضر که این نوشته را می‌خوانید، گوشی گلکسی اس 21 FE هم معرفی شده و به بازار کشورمان راه پیدا کرده که قیمت حدودی ۱۸ میلیون تومانی دارد و از نظر قیمتی، بین این گوشی و گزینه آخر این لیست یعنی گلکسی اس 21 معمولی قرار می‌گیرد. اما خب S20 FE نیز همچنان گوشی خیلی خوبی به حساب می‌آید و به عنوان یک محصول مقرون به‌صرفه می‌توانید به آن فکر کنید.

قیمت: ۱۳٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان

image

 

گلکسی زد فلیپ 3

به جرئت می‌توان خاص‌ترین و منحصر به فردترین گوشی هوشمند موجود در این لیست را گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 3 دانست که به راحتی می‌تواند نظر همه را به سوی خود جلب کند. البته فروش فوق‌العاده گلکسی زد فلیپ 3 نیز خود مهر تاییدی بر این ادعا است. این گوشی تاشو با طراحی صدفی خود (Clamshell) تنها 7.2 میلی‌متر ضخامت و 183 گرم وزن دارد و نسخه‌های متعددی از آن با طراحی‌های مختلفی مانند Bespoke معرفی شده است تا تنوع بسیار خوبی داشته باشد و دست کاربر برای انتخاب رنگ‌های آن باز گذارد.

مشخصات فنی گلکسی زد فلیپ 3 نیز در نوع خود جالب توجه است و از نمایشگر داخلی 6.7 اینچی امولد و نمایشگر خارجی 1.10 امولد بهره می‌برد. گلکسی زد فلیپ 3 به صورت معمولی در سه رنگ مشکی، بنفش و طلایی عرضه شده است. به علاوه، گوشی تاشو سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 855+ و حافظه رم 8 گیگابایتی بهره می‌برد و باتری آن 3300 میلی‌امپر ساعتی است. در پنل پشتی گلکسی زد فلیپ 3 دوربین دو‌گانه 12 مگاپیکسلی قرار دارد.

قیمت: ۲۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

 

گلکسی اس 21

آهرین گوشی هوشمند این لیست پرچمدار حال حاضر سامسونگ یعنی گلکسی اس 21 است که تنها 7.9 میلی‌متر ضخامت و 169 گرم وزن دارد. فریم بدنه آن نیز از آلومینیوم با کیفیتی ساخته شده است که مقاومت بالایی دارد. گلکسی اس 21 از نمایشگر امولد 6.2 اینچی فول اچ‌دی پلاس با پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر 120 هرتزی و HDR10+ بهره می‌برد. به علاوه، این نمایشگر میزبان دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی نیز است. در همین راستا، در بخش دوربین نیز پرچمدار سامسونگ مجهز به دوربین سه‌گانه 12 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 64 مگاپیکسلی تله‌فوتو است. شایان ذکر است که گلکسی اس 21 در دو نسخه تراشه اگزینوس 2100 و اسنپدراگون 888 عرضه شده که نسخه‌های وارد شده به ایران، مدل اگزینوسی هستند. منبع تغذیه گلکسی اس 21 باتری 4000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی است. 

قیمت: ۲۳٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان

 

شما در مورد لیست بالا چه فکر می‌کنید و چه گزینه‌های دیگری را به آن اضافه خواهید کرد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)