خانهاخبار
هدست واقعیت مجازی اپل به آداپتور مک‌بوک پرو نیز وصل می‌شود!

هدست واقعیت مجازی اپل به آداپتور مک‌بوک پرو نیز وصل می‌شود!

به تازگی «مینگ چی کو» که یکی از تحلیل‌گران شناخته شده بازار است؛ اشاراتی به هدست واقعیت مجازی بعدی اپل داشته و به نظر می‌رسد که این محصول قابلیت اتصال به آداپتور لپ‌تاپ‌های مک‌بوک پرو را نیز دارد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

آقای «مینگ چو کو» که یکی از تحلیل‌گران شناخته شده بازار به حساب می‌آید؛ به تازگی در یادداشتی درون سازمانی، به برنامه‌های اپل برای استفاده و پشتیبانی از آداپتور مک‌بوک پرو برای هدست واقعیت مجازی خود اشاره می‌کند. این هدست واقعیت مجازی به احتمال زیاد دارای دو پردازنده بوده که یکی از آنها با لیتوگرافی ۴ نانومتری و دیگری با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته شده است.

image

 

در صورت نیاز این هدست واقعیت مجازی به یک آداپتور با قدرت ۹۶ واتي، احتمالا قدرت پردازشی آن چیزی معادل با یک مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی باشد؛ البته ممکن است که پشتیبانی از این آداپتور، تنها جهت شارژ کردن این هدست با سرعتی بیشتر نیز باشد.

پیشبینی این تحلیلگر، این است که اپل تا سال ۲۰۲۳، ۳ میلیون دستگاه از این هدست‌ها را به فروش رسانده و این رقم با گذشت یک سال، به ۸ تا ۱۰ میلیون دستگاه خواهد رسید. آقای «کو» باور دارد که فروش این هدست تا سال ۲۰۲۵، به حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون دستگاه می‌رسد.

image

 

وی عقیده دارد که تکنولوژی بسیار پیشرفته به کار رفته توسط اپل در این هدست، آنها را حدود ۲ تا ۳ سال جلوتر از رقبا می‌اندازد و تجربه استفاده از این هدست، تفاوت بسیاری با محصولات رقبا دارد. به گفته «مینگ چی کو»، اپل هدست واقعیت مجازی خود را در سال جاری میلادی معرفی می‌کند؛ اما عرضه اولیه آن بسیار محدود خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)