خانهاخبار
سخت افزار دوربین گوشی شیائومی 12 الترا مشابه می 11 الترا خواهد بود

سخت افزار دوربین گوشی شیائومی 12 الترا مشابه می 11 الترا خواهد بود

یکی از افشاگران به تازگی مطلبی را منتشر کرده که ادعا می‌کند دوربین گوشی شیائومی 12 الترا، تغییرات سخت افزاری خاصی را نسبت به نسل گذشته یا همان می 11 الترا به همراه ندارد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

به گفته یکی از افشاگران شناخته شده شبکه اجتماعی ویبو که Digital Chat Station نام دارد؛ گوشی شیائومی 12 الترا از لحاظ سخت افزار دوربین تغییرات خاصی را نسبت به نسل پیشین به همراه ندارد. به ادعای این افشاگر، شیائومی در این گوشی نیز از همان سنسور‌های ۴۸+۴۸+۵۰ مگاپیکسلی گوشی می 11 الترا استفاده کرده است.

image

 

وی همچنین به یک دوربین «سوپر تله‌فوتو» و با زوم پریسکوپی اشاره کرده است؛ اما مشخص نیست که آیا این همان لنز با زوم ۵ برابری است که در گوشی می 11 الترا شاهد آن بودیم یا شیائومی در بخش دوربین تله‌فوتو از سنسور جدیدی استفاده کرده است.

image

این گزارش Digital Chat Station با شایعات پیشین که ادعا می‌کردند با وجود تغییرات ظاهری بخش جزیره دوربین در گوشی شیائومی 12 الترا، سخت افزار آن تغییر خاصی نکرده است؛ جور در می‌آید. شما درباره این امر چه فکر می‌کنید؟ آیا شیائومی می‌تواند با نگه داشتن همان سخت افزار نسل پیشین برای دوربین پرچمدار اصلی خود، در این سال به موفقیت دست پیدا کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)