خانهاخبار
آنر مجیک V به عنوان اولین گوشی تاشو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک، رسما معرفی شد

آنر مجیک V به عنوان اولین گوشی تاشو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک، رسما معرفی شد

جدیدترین پرچمدار آنر از دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی و شارژ 66 واتی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۰

امروز سرانجام پس از مدت‌ها شایعه و اخبار منتشر شده، جدیدترین پرچمدار آنر یعنی آنر مجیک V به صورت رسمی معرفی شد تا به اولین گوشی هوشمند تاشو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک بدل شود. آنر مجیک V از نمایشگر داخلی 7.9 اینچی و نمایشگر بیرونی 6.45 اینچی فول ‌اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی و نسبت تصویر 21:9 و روشنایی 1000 نیتسی بهره می‌برد.

image

 

ابعاد نمایشگر بیرونی آنر مجیک V با نسبت تصویر 21:9 مانند ابعاد یک گوشی هوشمند معمولی است که کاربری روزمره با آن مانند تایپ کردن و دیدن ویدئو به سادگی انجام خواهد شد. در همین راستا، آنر بر کاربردی بودن نمایشگر بیرونی آنر مجیک V و ابعاد مناسب آن تاکید بسیاری داشته است و حتی ادعا کرده است که در مقایسه با گلکسی زد فولد 3 و نسبت تصویر 25:9 آن عملکرد بهتری خواهد داشت.

image

 

نمایشگر داخلی اولد 7.9 اینچی آنر مجیک V از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین از HDR10+ و فناوری رنگ ده بیتی پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن نیز به 800 نیتس می‌رسد. به علاوه، جدیدترین پرچمدار آنر موفق به کسب گواهی IMAX Enhanced شده است که خبر از عملکرد عالی این نمایشگر در زمینه مولتی‌میدامی‌دهد.

image

 

در پنل پشتی آنر مجیک V نیز دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی قرار دارد که آنر حساب ویژه‌ای روی این دوربین‌ها باز کرده است. از مشخصات فنی دوربین آنر مجیک V می‌توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز 23 میلی‌متری و f/1.9، سنسور 50 مگاپیکسلی و f/2.0 با لنز 13 میلی‌متری و دوربین طیف رنگی 50 مگاپیکسلی f/2.2 اشاره کرد. همچنین دو دوربین سلفی 42 مگاپیکسلی به صورت ناچ حفره در دو نمایشگر بیرونی و داخلی آنر مجیک V قرار دارد.

image

 

در بخش سخت‌افزار، آنر مجیک V در کنار تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک از حافظه رم 12 گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی بهره خواهد برد که به نظر عملکرد بی‌نقصی خواهد داشت. همچنین عملکرد هوش مصنوعی آنر مجیک V تا حدود 300 درصد بهبود داشته است و به رابط کاربری MagicUI 6 این قابلیت را می‌دهد تا با کاربری‌های مختلف خود را تطابق دهد.

منبع تغذیه آنر مجیک V باتری 4750 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 66 واتی خواهد بود که بنابر ادعای آنر، قادر است تا مجیک V را در عرض 15 دقیقه تا 50 درصد شارژ کند. در بخش نرم‌افزار، جدیدترین پرچمدار آنر مجهز به اندروید 12 برپایه رابط کاربری MagicUI 6 خواهد بود. همچنین MagicUI 6 برای قابلیت‌های گوشی‌های تاشو مانند جدا کردن صفحه و چندوظیفگی بهینه شده است تا بهترین تجربه ممکن برای کاربر به همراه داشته باشد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که آنر مجیک V در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و نارنجی عرضه خواهد شد و برچسب قیمتی نسخه 256 گیگابایتی آن 1570 دلار و قیمت نسخه 512 گیگابایتی 1725 دلار خواهد بود. همچنین فروش رسمی آنر مجیک V در چین و از تاریخ 28 دی آغاز خواهد شد. به علاوه، به نظر می‌رسد هنوز آنر تصمیمی برای عرضه پرچمدار خود در خارج از چین نگرفته است. 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)