خانهاخبار
اوپو پد با پشتیبانی از شارژ 33 واتی در گواهی 3C لیست شد

اوپو پد با پشتیبانی از شارژ 33 واتی در گواهی 3C لیست شد

تبلت مورد انتظار اوپو از تراشه اسنپدراگون 870 و نمایشگر 11 اینچی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۰

حدودا دو ماه پیش بود که اولین تصاویر از تبلت مورد انتظار اوپو منتشر شد و کاربران انتظار داشتند تا به زودی این تبلت رسما رونمایی و معرفی شود ولی این رونمایی تا به امروز به وقوع نپیوست. یکی از دلایل این تاخیر در رونمایی اوپو پد را می‌توان به مدت زمان زیادی که اوپو برای توسعه اوپو فایند N صرف کرد نسبت داد. حالا اما براساس گزارش‌های رسیده، به نظر می‌رسد رونمایی رسمی اوپو پد نزدیک خواهد بود چرا که این تبلت امروز موفق به کسب گواهی چینی 3C شد.

image

 

براساس گواهی 3C، اوپو پد با شناسه مدل OPD2101 از شارژ سریع 33 واتی بهره خواهد برد. البته هنوز مشخص نیست که ایا آداپتور شارژ همراه با تبلت عرضه خواهد شد و یا تهیه آن بر عهده کاربر خواهد بود. در مقایسه با ریلمی پد با شارژ 18 واتی، اوپو پد با شارژ 33 واتی خود عملکرد بهتری از تبلت همرده خود خواهد داشت.

image

 

از مشخصات احتمالی اوپو پد می‌توان به تراشه اسنپدراگون 870 همراه با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی و نمایشگر 11 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کرد. همچنین منبع تغذیه اوپو پد باتری 8080 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود

در نهایت باید اشاره کرد که برچسب قیمتی احتمالی اوپو پد 315 دلار خواهد بود و عرضه آن با توجه به کسب گواهی 3C نزدیک خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)