خانهاخبار
جدیدترین پوستر منتشر شده از وان پلاس 10 پرو نمایشگر امولد 120 هرتزی LTPO آن را تایید می‌کند

جدیدترین پوستر منتشر شده از وان پلاس 10 پرو نمایشگر امولد 120 هرتزی LTPO آن را تایید می‌کند

پرچمدار وان پلاس به اولین گوشی هوشمند در دنیا بدل خواهد شد که از نمایشگر همیشه روشن 1 هرتزی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۰

همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، وان پلاس قرار است فردا یعنی 21 دی (11 ژانویه) رسما از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به وان پلاس 10 پرو در چین رونمایی کند. همچنین وان پلاس برنامه پیش فروش پرچمدار خود را نیز آغاز کرده است. در هفته گذشته نیز هرچه به زمان رونمایی وان پلاس 10 پرو نزدیک‌تر می‌شدیم، وان پلاس با انتشار پوستر و یا تیزری بخشی از مشخصات فنی پرچمدار خود را با کاربران به اشتراک می‌گذاشت. حالا در جدیدترین پوستر منتشر شده از وان پلاس 10 پرو، بیشتر با نمایشگر این پرچمدار آشنا خواهیم شد.

image

 

طبق مشخصات فنی اعلام شده در این پوستر، وان پلاس 10 پرو مجهز به نمایشگر امولد LTPO 2.0 با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود که از رزولوشن 2K+ نیز بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد وان پلاس 10 پرو به اولین گوشی هوشمند در دنیا بدل شود که با نمایشگر همیشه روشن 1 هرتزی عرضه می‌شود.

همانطور که از نام آن مشخص است، قابلیت نمایشگر همیشه روشن این امکان را به کاربر می‌دهد تا به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن زمان، پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را کنترل کند بدون آنکه نیاز شود تا گوشی آنلاک شود.

image

 

اخیرا نیز وان پلاس تیزری از وان پلاس 10 پرو منتشر کرد که طراحی پنل جلویی پرچمدار خود را به خوبی نشان می‌داد. براساس این تصویر، حاشیه‌های نمایشگر وان پلاس 10 پرو در مقایسه با نسل قبلی بیشتر شده است، گوشه‌های بدنه آن نیز گرد شده است و به مانند وان پلاس 9 پرو ناچ حفره دوربین سلفی در سمت چپ و بالای نمایشگر قرار گرفته است.

از مشخصات فنی تایید شده وان پلاس 10 پرو می‌توان به باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ باسیم 80 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی اشاره کرد. قلب تپنده آن نیز تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود که در کنار 12 گیگابایت رم قرار خواهد گرفت. همچنین برای بازار چین، وان پلاس 10 پرو با اخرین نسخه رابط کاربری ColorOS یعنی ColorOS 12.1 عرضه خواهد شد.

image

در بخش دوربین، وان پلاس 10 پرو از نسل دوم ماژول دوربین هاسلبلاد متشکل از دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی، سنسور 50 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.در پنل جلویی، نمایشگر وان پلاس 10 پرو میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که پرچمدار وان پلاس فردا رسما معرفی خواهد شد و باید تا فردا برای مطلع شدن از قیمت و نحوه عرضه وان پلاس 10 پرو صبر کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)