خانهاخبار
تاریخ عرضه نسخه جهانی گوشی‌های هواوی P50 پرو و P50 پاکت مشخص شد

تاریخ عرضه نسخه جهانی گوشی‌های هواوی P50 پرو و P50 پاکت مشخص شد

به تازگی بخش کشور مالزی شرکت هواوی تاریخ عرضه نسخه جهانی گوشی‌های P50 پرو و P50 پاکت را مشخص کرده است.
۱۴۰۰/۱۰/۱۹

در ماه جولای سال ۲۰۲۱، شرکت هواوی از گوشی‌های P50 و P50 پرو رونمایی کرده و سپس در ماه دسامبر، یک گوشی تاشو به نام P50 پاکت را نیز به این سری افزود. این گوشی‌ها در حال حاضر تنها در کشور چین قابل تهیه هستند؛ اما در هفته آینده و از روز ۱۲ ژانویه معادل با ۲۲ دی، شاهد عرضه نسخه جهانی گوشی‌های P50‌ پرو و P50 پاکت خواهیم بود.

 

این خبر توسط بخش کشور مالزی شرکت هواوی منتشر شده که چند تیزر مربوط به آن را در صفحه توییتر خود قرار داده بود که در آنها به تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) برای عرضه این گوشی‌ها اشاره می‌شد. بخش مالزی شرکت هواوی همچنین این دو گوشی را در وبسایت خود قرار داده و تفاوت‌های خاصی بین این نسخه‌ها و نسخه مربوط به کشور چین دیده می‌شود.

نسخه جهانی گوشی هواوی P50‌ پرو، بر خلاف نسخه چینی که دارای پردازنده کایرین 9000 بود؛ به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 روانه بازار می‌شود. در سوی دیگر، گوشی P50 پاکت نیز به جای سیستم عامل HarmonyOS، دارای اندروید با رابط کاربری EMUI 12 است.

هواوی هنوز به سیستم عامل گوشی P50 پرو اشاره‌ای نکرده، اما به احتمال زیاد در این گوشی نیز شاهد استفاده از اندروید با رابط کاربری EMUI 12 خواهیم بود. هواوی P50 پرو و P50 پاکت در تنها یک نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت روانه بازار می‌شوند؛ البته در کشور مالزی، نسخه‌ای خاص از گوشی P50 پاکت با نام «پریمیوم ادیشن» نیز با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

 

درباره عرضه نسخه جهانی گوشی‌های هواوی P50‌ پرو و P50 پاکت چه می‌اندیشید؟ آیا به خرید این گوشی‌ها فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)