خانهاخبار
وان پلاس رسما طراحی پنل جلویی وان پلاس 10 پرو را به نمایش گذاشت

وان پلاس رسما طراحی پنل جلویی وان پلاس 10 پرو را به نمایش گذاشت

جدیدترین پرچمدار وان پلاس با جدیدترین نسخه رابط کاربری ColorOS عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

سرانجام پس از آن که وان پلاس با انتشار تصاویری رسمی طراحی پنل پشتی جدیدترین پرچمدار خود یعنی وان پلاس 10 پرو را در دسترس همه قرار داد، این تولیدکننده بزرگ فناوری حالا با انتشار تصویری در شبکه اجتماعی چینی وبیو (Webio) از پنل جلویی وان پلاس 10 پرو نیز پرده‌برداری کرد تا طراحی کامل این گوشی هوشمند مشخص شود.

image

 

طبق تصویر منتشر شده، وان پلاس 10 پرو از نمایشگر خمیده بهره خواهد برد که از طرفین، پایین و بالا نیز حاشیه‌های آن بسیار کم شده است. در مقایسه با پرچمدار نسل قبلی یعنی وان پلاس 9 پرو، خمیدگی نمایشگر وان پلاس 10 پرو کمتر شده است و نسبت نمایشگر به بدنه آن نیز بیشتر شده است. تنها نقطه اشتراک وان پلاس 10 پرو و وان پلاس 9 پرو حفره دوربین سلفی قرار گرفته در سمت چپ و بالای نمایشگر است.

image

 

جدا از طراحی پنل جلویی وان پلاس 10 پرو، وان پلاس در این تصویر اعلام کرده است که پرچمدار خود با اخرین نسخه رابط کاربری ColorOS یعنی ColorOS 12.1 عرضه خواهد شد. به علاوه، شایعه شده است که ColorOS 12.1 همراه با ایموجی‌ انیمیشن‌های اختصاصی وان پلاس موسوم به Omoji خواهد بود که شباهت زیادی به Animoji اختصاصی اپل خواهد داشت. همچنین وان پلاس ادعا کرده است که رابط کاربری ColorOS 12.1 تجربه سریع و روانی را برای کاربران وان پلاس به ارمغان خواهد آورد.

وان پلاس قرار است جدیدترین پرچمدار خود را در تاریخ 11 ژانویه مصادف با 21 دی رسما رونمایی کند و اخیرا نیز بنیانگذار وان پلاس مشخصات فنی وان پلاس 10 پرو را اعلام کرد تا کاربران بیشتر با این گوشی هوشمند آشنا شوند.

image

 

از مشخصات فنی وان پلاس 10 پرو می‌توان به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی اشاره کرد. این باتری همچنین از شارژ بی‌سیم 80 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد. در پنل جلویی، وان پلاس 10 پرو از نمایشگر 6.78 اینچی امولد 120 هرتزی بهره خواهد برد که میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود. آز آن سو، در پنل پشتی وان پلاس 10 پرو دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی، 50 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی با لزرشگیر اپتیکال قرار خواهد داشت.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)