خانهاخبار
گوشی شیائومی میکس 5 پرو چیپست عکاسی جدید سرج C2 را به همراه خواهد داشت

گوشی شیائومی میکس 5 پرو چیپست عکاسی جدید سرج C2 را به همراه خواهد داشت

به نظر می‌رسد که نسل بعدی پردازنده‌های عکاسی شیائومی در راه هستند و قرار است برای نخستین بر روی گوشی شیائومی میکس 5 پرو به کار بروند.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

در سال گذشته، شیائومی از پردازنده عکاسی اختصاصی خود به نام سرج C1 رونمایی کرد که برای نخستین بار بر روی گوشی می میکس فولد قرار گرفت. حالا با توجه به سورس کدی لو رفته، به نظر می‌رسد که گوشی شیائومی میکس 5 پرو به همراه نسل دوم پردازنده‌های عکس سرج روانه بازار خواهد شد.

image

نسخه معمولی گوشی میکس 5 فاقد این پردازنده عکاسی جدید خواهد بود و هنوز درباره ویژگی‌های آن نیز چیزی نمی‌دانیم. حتی ممکن است که این شایعه حقیقت نداشته باشد و شاهد عرضه شیائومی میکس 5 پرو با پردازنده عکاسی قدیمی سرج C1 باشیم.

گزارشی که توسط Xiaomiui منتشر شده جزئیاتی را نیز درباره سنسورهای دوربین این دو گوشی مشخص می‌کند. نسخه پرو این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال بوده که یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم ۵ برابر و یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی التراواید را به همراه دارد.

در سوی دیگر، شیائومی میکس 5 معمولی نیز دوربین التراواید ۴۸ مگاپیکسلی با زاویه دید کمتر را به همراه داشته و دوربین تله‌فوتو نیز حداکثر زوم ۲ برابری دارد. گفته می‌شود که مدل پرو دارای دوربین سلفی ۴۸ مگاپیکسل است.

image

سری شیائومی میکس 5 قرار است در سه ماهه دوم امسال روانه بازار شوند؛ البته به احتمال زیاد، این گوشی‌ها مخصوص بازار چین بوده و شاهد عرضه نسخه جهانی آنها نخواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)