خانهاخبار
مشخصات فنی موتو جی استایلوس 2022 لو رفت

مشخصات فنی موتو جی استایلوس 2022 لو رفت

جدیدترین گوشی هوشمند موتورولا از تراشه هلیو G58 و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

حدودا یک ماه پیش بود که مشخص شد که موورولا در حال کار روی جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام موتو جی استایلوس 2022 است. در همین راستا، چندی پیش تصاویر رندری با کیفیتی از این گوشی هوشمند منتشر شد که طراحی آن را به خوبی نشان می‌داد. حالا امروز مشخصات اصلی فنی موتو جی استایلوس 2022 لو رفت و در دسترس کاربران قرار گرفت که خبر از یک دستگاه میان‌رده می‌دهد. در ادامه مطلب نگاهی به مشخصات فنی موتو جی استایلوس خواهیم انداخت.

image

 

براساس این اخبار لو رفته، موتو جی استایلوس 2022 از نمایشگر 6.78 اینچی فول اچ‌دی پلاس IPS با نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می‌برد. به علاوه، قلب تپنده موتو جی استایلوس 2022 تراشه مدیاتک هلیو G85 است که همراه با دو مدل حافظه رم 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که حافظه داخلی جدیدترین گوشی هوشمند موتورولا از طریق درگاه کارت حافظه قابل افزایش خواهد بود.

image

 

در پنل پشتی موتو جی استایلوس 2022 دوربین سه‌گانه قرار خواهد داشت که از سنسور ایزوسل JN1 50 مگاپیکسلی سامسونگ، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی ایزوسل و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در پنل جلویی نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت قرار دارد که به احتمال زیاد توسط OmniVision توسعه داده شده است.

 همچنین منبع تغذیه موتو جی استایلوس 2022 باتری 5000 میلی‌اپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی خواهد بود که با توجه به سرعت‌ شارژ میان‌رده‌های سایر شرکت‌ها ناامیدکننده به نظر می‌رسد. از دیگر مشخصات فنی موتو جی استایلوس 2022 می‌توان به پشتیبانی از قلم هوشمند، سنسور اثرانگشت قرار گرفته در کلید پاور، اسپیکر و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که موتو جی استایلوس 2022 قرار است با اندروید 11 عرضه شود در حالی که مدت‌هاست اندروید 12 متتشر شده است و حتی خبر بدتر این است که موتو جی استایلوس تنها یک بروزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کند و آن اندروید 12 است. در نتیجه شاید بتوان گفت پشتیبانی نرم‌افزاری موتو جی استایلوس بدترین بخش آن محسوب می‌شود. همچنین به دلیل  آنکه نسل قبلی موتو جی استایلوس ماه ژانویه رونمایی شد، به نظر می‌رسد موتو جی استایلوس 2022 به زودی معرفی و رونمایی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)